Praktiske oplysninger
- Ansvar og forsikring
- Arrangementer

Aflysninger:
Foreningen følger ferieplanen for Furesø kommunes skoler i Farum. Derudover kan der komme andre aflysninger i løbet af sæsonen bl.a. på grund af terminsprøver eller andre arrangementer på undervisningsstederne, som vi ikke er herre over.

Der orienteres ved instruktørinformation, her på hjemmesiden og pr. mail og evt. sms.

Holdtider:

Alle tider er eksklusive tiden til omklædning. Omklædning sker udenfor undervisningslokalet, og vi forventer, at du møder omklædt til de annoncerede tider …. så får alle mest ud af træningstiden. Der er omklædningsrum på alle træningsstederne.

Spis heller ikke i træningssalen.  Dvs. mad, fodtøj og overtøj skal blive udenfor gymnastiklokalet.

Ordensregler

Gå ikke ind i træningssalene med udendørs fodtøj. Det gælder alle - både gymnaster og pårørende.
Det er noget af det, der står i de ordensregler, som er på de steder, hvor vi træner. Andre regler er for eksemper, at der er rygeforbud over alt.

Ansvar og forsikring

Pas på dine ejendele og undgå at lade værdier ligge i omklædningsrummet. Foreningen påtager sig ikke ansvaret for dine personlige ejendele.

F.s.v.a. skader, anbefaler vi, at du tegner en heltids- eller fritidsulykkesforsikring, der dækker eventuelle skader, du måtte pådrage dig under træningen. Se http://www.codan-dgi.dk/ for et behandlings- og forsikringstilbud. Gymnastik hører under ”individuel sport”. Foreningen har ikke en forsikring, der dækker vores medlemmer.

Samtidig gør vi opmærksom på, at det er familiens egen indboforsikring, der dækker skader.

Til forældre med små børn gør vi ekstra opmærksom på, at foreningens trænere først overtager ansvaret for børnene, når de er omklædte og parate til at deltage i træningen.

Foreningens instruktører har alle kursus i idrætsskader og de fleste også i førstehjælp. Der følges løbende op på, så alle har dette kursus.

Arrangementer:

Foreningen holder hvert år: generalforsamling og forårsopvisning. Derudover kan der f.eks. være tale om springdag for springholdene, arrangement via DGI Nordsjælland eller hvad vi nu har tid og kræfter - samt hjælpere til.

Vi vil også meget gerne holde juletræsfest, men det kræver, at nogen af jer til være med til at forberede og deltage i arbejdet omkring arrangementet. Jo flere - jo bedre. Og så er det faktisk sjovt.