Springevent December 2019
14.12.2019 kl. 10.00 - 14.12.2019 kl. 12.00
Søndersøhalllen, Værløse

Åben  Springhal – Spring Event

Benyt chancen for at få afprøvet en rigtig proff stortrampolin, lave seje saltoer og flikflak - tag gerne dine venner med - det er bare sjovt:-)

Farum Gymnastikforening fortsætter en god tradition med at åbne Furesø Kommunes springhal i Søndersøhallen for både medlemmer og ikke-medlemmer, som vi har haft stor succes med de sidste par år. Dette sker hver anden lørdag i måneden. Næste gang er

Lørdag den 14 December 2019 fra kl. 10-12.

Farum Gymnastikforening sørger for, at springhallen er bemandet med uddannede instruktører, så hvis du har lyst til at prøve kræfter med springgymnastik i vores lækre faciliteter med springgrave, trampoliner og mange andre redskaber, så mød op.

Arrangementet er forbeholdt drenge og piger i alderen 6-16 år.

Det koster kr. 40 at deltage – beløbet betales kontant ved indgangen eller for at sikre sig en plads, kan man tilmelde sig på www.farum-gymnastikforening.dk. Vælg Event i hovedmenuen.

Vel mødt.

Farum Gymnastikforening

For yderligere information – se http://www.farum-gymnastikforening.dk/

Farum Gymnastikforening