TeamGym camp 6-10 år - Uge 26

TEAMGYM CAMP uge 26: mandag - onsdag kl. 9.00-15.00

Alder: 6-10 år

Antal (max) deltagere: 40 gymnaster

Deltagerantal er med forbehold for ændringer i forsamlingsforbuddet og/eller øvrige retningslinjer. Såfremt det ikke er muligt at være 40 gymnaster under campen, vil pladserne tilbydes efter tilmeldingstidspunkt. Såfremt man ikke tilbydes plads, refunderes tilmeldingsgebyr.

Pris: 650 kr.

Instruktører: Sarah Blom, João Tavares, Oliver Giner, Asger Elkjær, Andreas Lønborg, Caroline Lindsted, Kaya Balsby

Beskrivelse af aktiviteten/program for dagene:

Vil du være med til tre dage med fuld gas, leg, hop og en masse gymnastik? Så tilmeld dig vores TeamGym camp uge 26 for 6-10 årige. Her kan du nemlig prøve kræfter med vejrmøller, kraftspring, saltoer, flik-flak, baglænder, rytmisk gymnastik og meget mere. Det bliver tre forrygende dage med massere af spring- og rytmegymnastik, hvor alle er velkomne, uanset om man er nybegynder, let øvet eller øvet. Fokus for de tre dage er, at vi skal have det mega sjovt og lære en masse nye ting.

Derudover er dette også en mulighed for børn, der ikke selv går til TeamGym, at opleve en lille del af konkurrencegymnastikkens verden!

Der vil alle tre dage serveres en lille snack og juice/saft i vores snackpause.

Påklædning: Træningstøj - tøj som man kan bevæge sig i

Medbring: Madpakke, snack og drikkedunk

Mødested: Farum Arena (Hal 3), Stavnsholtvej 41, 3520 Farum

RETNINGSLINJER:

I forbindelse med covid-19 følger vi retningslinjerne fra myndighederne. Find de aktuelle retninglinjer på foreningens hjemmeside

Klik her for at se foreningens retningslinjer

Vi opdaterer siden løbende. Inden campen starter, får alle tilmeldte de aktuelle retninglinjer tilsendt på mail.

Farum Gymnastikforening