Hjælpeinstruktørkursus 2020
Tilmeldingsfrist er overskredet
Kære hjælpeinstruktører i Farum Gymnastikforening,

Du inviteres hermed til hjælpeinstruktørkursus 2020. Kurset afholdes af Kathrine G. Schmidt og Henrik Asserhave.

Du kan vælge om du være på kursus enten lørdag den 22. august eller søndag den 23. august. Der vil være max antal deltagere pr. dag, det er derfor vigtigt at du får tilmeldt dig hurtigst muligt.

Hvis du ikke har været på hjælpeinstruktørkursus før, er din timeløn afhængig af dette kursus jvf. kontrakt (denne sendes ud fredag den 10. juli).

Vi mødes kl. 9 i Farum Arena ved hal 4. Kurset slutter ca. kl. 16.30

Under kurset skal vi alle være aktive og det er derfor vigtigt, at I møder op i tøj, som I kan bevæge jer i.

Derudover skal I huske opladet mobil, papir, kuglepen og drikkelse.

Vi vil sørge for sandwich og frugt til i løbet af dagen.

Hvis der er nogle af jer, der har allergier eller andre hensyn vi skal forholde os til, er I velkommen til at skrive det i kommentarfeltet.

Der sendes information ud om dagen i starten af august.

Vi glæder os til at se jer

De bedste hilsner
Farum Gymnastikforening
Tilmeldte