GrandPrix/AGG Camp - Uge 27
Tilmeldingsfrist er overskredet
GrandPrix Camp (Rytme) 4. juli til 6. juli.
Har du prøvet kræfter med rytmisk gymnastik inden for Grand Prix og AGG, eller har du mod på at prøve noget nyt?
På denne camp skal vi arbejde med både rytmisk tekniktræning, smidighed, koordination, akro (vejrmølle, backover, frontover, roulade), balancer, gulvspring og rytmeserier. Der vil være udfordringer for alle uanset niveau, og vi inddeler gymnasterne efter alder og niveau. Er du øvet og har lyst til at lære nye sværheder som fx illusion og dobbeltring eller brænder du for at lære spagat, split eller at lave vejrmøller og gribebalance, så står vi klar til at hjælpe dig.
Vi skal lære en lille opvisningsserie, og der vil være masser af bevægelsesglæde og fællesskab. Har du lyst til at opleve tre forrygende GrandPrixdage, så kom og vær med!
Vores egne dygtige instruktører, Mathilde Pichat &Ida Jelager får assistance af Jessica Honkanen fra Finland.
Onsdag eftermiddag er forældre velkomne fra kl. 14:00, hvor I kan se lidt af det, vi har lært.

Praktisk information:
Tid: Mandag- onsdag kl. 10:00-15:00.
Alder: 6-14 år
Mødested: Farum Arena (Hal 3), Stavnsholtvej 41, 3520 Farum.
Pris: 600 kr.
Påklædning: Træningstøj og udendørs træningssko
Medbring:&nbspEn god madpakke og en fyldt drikkedunk. Vi serverer en lille eftermiddagssnack og juice/saft..

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os her: admin@fgf.dk