Rope Skipping Konkurrenceworkshop 2022
Rope Skipping Konkurrenceworkshop 2022

Farum Gymnastikforening åbner dørene til en workshop, der har til formål at udfordre alle konkurrencesjippere uanset niveau. Vi har deltagelse af 5 udenlandske sjippere på højeste internationale niveau, der kommer for at inspirere og lære fra sig.

De udenlandske instruktører er:

• Sindi Sina fra Tyskland
  • Klaas Van Mechelen fra Belgien
  • Jens Ockerman fra Belgien
  • Tim Branswyk fra Belgien
  • Ben Verbraeken fra Belgien

Workshoppen er placeret i starten af holdsæsonen, så jeres nye hold kan få inspiration og nyt materiale med hjem til den kommende sæson. Træningsprogrammet er ligeledes baseret på hold-konkurrencedisciplinerne, og der vil også være springundervisning.

Praktisk information:

Workshoppen foregår i Farum Arenas Hal 1, 2 og 3, og du skal være i hallen:

• Lørdag d. 29. oktober kl. 09:45-19:00, hvor tidsrummet 17:00-19:00 står på aftensmad og sociale aktiviteter.
  • Søndag d. 30. oktober kl. 09:15-17:00.

Forplejning:

Der vil være frokost samt snacks begge dage og aftensmad om lørdagen.

Du kan skrive under kommentar til tilmeldingen, hvis du har nogle madforbehold. (eks. vegetar eller allegener)

Tilmelding:

OBS: Dette event er kun for konkurrencesjippere i Danmark (både 1. og 2. division er velkomne).

Prisen er 500 kr. pr. deltagende sjipper.
Prisen er 250 kr. pr. træner (deltager ikke i lektionerne, men får forplejning).

Forplejningen (i det omfang nævnt ovenfor) er inkluderet i prisen, men vi kan desværre IKKE tilbyde overnatning.

Der er 100 pladser til workshoppen, og det er først-til-mølle-princip. Instruktører tæller ikke med.

Vi glæder os, til vi ses!
26.10.2022
29.10.2022 kl. 09.45 - 30.10.2022 kl. 17.00