Klubmodul henter siden
(039) GrandPrix - Senior - Octavia
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Team Octavia er et Grand Prix- & AGG konkurrencehold, bestående af piger fra årgang 2004+. Holdet blev etableret i sommeren 2015 og har siden deltaget til alle Grand Prix og Æstetiske konkurrencer samt internationale AGG konkurrencer, heriblandt 1 europamesterskab og 2 verdensmesterskab. Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografier (fri & redskab:bold), som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet har i sæson 2018/19 været blandt den danske elite både AGG Junior og Grand Prix Senior og Danmarkmestre i Grand Prix 2019. Holdet rykker i år op i seniorrækken. Motto: Vi kæmper til vi kan! Udtagelse: Gennem prøvetræninger inden sæsonstart. Kontakt instruktør ved interesse for holdet mathilde_pichat@hotmail.com Der er ekstra omkostninger for nye gymnaster på ca. 1000 kr. for træningstøj samt dragtleje på 500-1500 kr. (for alle gymnaster). Samt ekstra udgifter ved rejser.
Du er ved at tilmelde
Mandag: 19:30-22:00 / Torsdag: 18:30-21:30 / Søndag: 14:30-17:00
12.08.2019
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 3 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 3 på venteliste til HOLD GrandPrix - Senior - Octavia ( 039 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 108 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.