Klubmodul henter siden
(038) Grand Prix - Tweens Team Maliv
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Tweens, årgang 2005-2008 // Team Maliva Team Maliva er Farum Gymnastikforenings ny-oprykket Tweenshold for piger fra årgang 2005-2008. Holdet har i sæson 2018/2019 stillet op i pigerækken og er nu klar til at rykke en række op. Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondi og rytmik. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet stiller op i Grand Prix Konkurrencer. Der er ekstra omkostninger for nye gymnaster på ca. 1000 kr. for træningstøj samt dragtleje på 500-1000 kr. (for alle gymnaster).
Du er ved at tilmelde
Tirsdag: 16:00-18:30 / Onsdag: 18:30-21:00 / Søndag: 14:00-17:00
13.08.2019
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 3 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 3 på venteliste til HOLD Grand Prix - Tweens Team Maliv ( 038 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 108 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.