Klubmodul henter siden
(072a) Ryg- og Coretræning
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Ryg- og Coretræning • Har du ondt i ryggen? • Ønsker du at forebygge ondt i ryggen? • Har du behov at styrke kroppens muskulatur? • Har du brug for at aktivere og genoptræne mavemuskulaturen efter en fødsel eller træningspause? • Har du brug for en instruktør som forstår, at træne kroppen og ryggen på en hen-sigtsmæssig måde, og som forstår at tage højde for netop dit udgangspunkt? - Så er dette holdet for dig! Holdet er både for dig, der har rygproblemer og for dig, som trænger til at komme i gang med at træne eller for dig som gerne vil holde dig FIT. 3. september til 25. marts. Ferie i uge 43. Ellers træning hver uge. Instruktør Dorthe Østergaard kan kontaktes på mail d.c.oestergaard@gmail.com for afklaring af eventuelle spørgsmål. afspænding.
Du er ved at tilmelde
Mandag: 18:00-19:20
02.09.2019
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 3 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 3 på venteliste til HOLD Ryg- og Coretræning ( 072a ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 108 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.