Klubmodul henter siden
DGI Landsdelshold Aspirant 17+ | 061
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

DGI Nordsjælland Landsdelshold Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2020-21. Det er et bestående af et springhold, som træner i Farum Gymnastikforening og et rytmehold, der træner i Skjold Birkerød. Springerne og rytmerne skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil repræsenter DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

Der er mødepligt til alle træninger og opvisninger for så får et mega godt hold både hvad angår det gymnastiske og fællesskabet.

Hver træning vil være seriøs og fokuseret, med stor vægt på gymnastik kvalitet, bevægelsesglæde, sammenhold og store smil. Alt dette imens vi sammen udvikler et fedt opvisningsprogram!

Der trænes 2 timer om ugen hver søndag kl. 18.00-20.00. Holdet har derudover 1 weekendtræning (lørdag til søndag) og 2 ekstratræninger af 3-4 timers varighed i den lækre springhal i Søndersø, som har 2 hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og pomfritgrav. Hertil kommer en spejlsal til rytmeholdet.

Du skal være klar på at deltage i 5-6 opvisninger heriblandt DGI Landsstævne - også kaldet L2021

Vi afholder fortræninger i slut august/start september, datoer kommer snarest med link til tilmelding.

Kontingentet indeholder opvisningstøj og holdbluse samt tilmelding til Aspirantstævnet og estimeret transport.

Kontingentet indeholder ikke transport til øvrige stævner og opvisninger.

DGI Landsdelshold 17+. Fedt opvisningshold for dem, der kan lide at give lidt mere af sig selv. Holdet er for springere og vil opvise sammen med rytmerne, som holder træner i Skjold Birkerød. OBS: Ved tilmelding efter 1/11-2020, skal der påregnes ekstrabetaling på 1586 kr. til tøj og opvisninger. Dette vil blive opkrævet separat.
06.09.2020
20.06.2021