Klubmodul henter siden
Forår - Herregymnastik 50+ | F83
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Motion for den voksne mand, der ønsker at forbedre fysikken/kroppen på en sjov og effektiv måde. Find glæden ved at få godt gang i kredsløb og vejrtrækning, samt genoptræning af bugmuskler, overarme og ben.

Grundtræning er enten holdet for dig som ønsker at supplere din nuværende træningsform, eller som bare ønsker at komme i gang. Træningen vil tage udgangspunkt i den enkelte deltagers forudsætninger, og der vil være tale om funktionel træning, med egen kropsvægt som primær belastning. Vi vil bl.a. arbejde med cirkeltræning hvor teknik og korrekt udførsel har første prioritet.

På holdet vil vi udfordre og presse hinanden, således vi får mest muligt ud af en sjov og intens aften sammen.

Træningen vil have særligt fokus på at styrke deltagerens kropskerne, og derved give deltageren en stærkere ryg og bedre kropsholdning i hverdagen.

Holdet træner udendørs kl. 18.30-19.30 Hvis vi får mulighed for at komme i hallerne er det kl 19.30-20.50
13.04.2021
08.06.2021