DGI Landsdelshold Aspirant 17+

DGI Nordsjælland Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2020-21. Det er et bestående af et springhold, som træner i Farum Gymnastikforening og et rytmehold, der træner i Skjold Birkerød. Springerne og rytmerne skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil repræsentere DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

Der er mødepligt til alle træninger og opvisninger, da vi derved kan skabe det fedeste fælleskab og den fedeste opvisning
Hver træning vil være seriøs og fokuseret, med stor vægt på gymnastiks kvalitet, bevægelsesglæde, sammenhold og store smil. Alt dette imens vi sammen udvikler et fedt opvisningsprogram!

Der trænes 2 timer om ugen hver søndag kl. 18.00-20.00. Holdet har derudover 2-3 weekendtræninger (lørdag til søndag) og 2 ekstratræninger af 3-4 timers varighed i den nye lækre springhal i Søndersø, som har 2 hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og pomfritgrav. Hertil kommer en spejlsal til rytmeholdet.

Du skal være klar på at deltage i 5-6 opvisninger (der kan forekomme flere opvisninger alt efter hvad der er stemning for).

Vi afholder fortræninger i 6. og 13. september og du skal tilmelde dig her:

Kontingentet på 3.000 kr. (3.200 hvis man betaler i 8 rater) indeholder træning, ekstratræninger, tilmeldingsgebyr til opvisninger og holdtøj. Kontingentet indeholder ikke transport til stævner og opvisninger og vi har trukket tilmeldingsgebyr til DGI Aspirantstævnet (regn med omkring 1.200 kr. inkl. transport) ud i år, da vi er usikre på om det bliver afholdt.

Instruktører (alle tre har været på Gymnastikhøjskolen Ollerup):

• Oliver Giner:
Som I lige har læst er mit navn Oliver, jeg er 21 år og har muligvis mere krudt i røven end jeres småsøskende. Jeg skal være jeres træner i år og jeg er sikker på, at vi nok skal få det super hyggeligt og sjovt sammen – samt få lært en masse gymnastik! Jeg har dyrket gymnastik i 15 år og har været instruktør i 6-7 år. Jeg har gået på Gymnastikhøjskolen i Ollerup i foråret ’19, og har derfra fået en masse idéer og spændende kvaliteter som jeg kan tage med til træningen. Går på Kbhs Rephold.

• Malthe Vedding Poulsen (22 år): har undervist Sorø Performance, TeamGym og DGI Aspirant. Går på Kbhs Rephold. Har deltaget i DM & NM i TeamGym.

• João Tavares (27 år): Fuldtidsinstruktør i FGF. Har undervist Performance teams og TeamGym. Går på Gladsaxe TeamGym Seniorherrer. Har deltaget i EM i TeamGym.

Vi glæder os til at se Jer :-)

I sæson 2020/2021 kan vi tilbyde: