DGI Aspirant 17+ (Landsdelshold)

DGI Nordsjælland Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2018-2019. Det er et mix-hold bestående af et springhold og et rytmehold, som naturligvis også skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil repræsenter DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

Hver træning vil være seriøs og fokuseret, med stor vægt på gymnastik kvalitet, bevægelsesglæde, sammenhold og store smil. Alt dette imens vi sammen udvikler et fedt opvisningsprogram!

Der trænes 2 timer om ugen hver søndag kl. 18.00-20.00. Holdet har derudover 1 weekendtræning (lørdag til søndag) og??ekstratræninger af 4 timers varighed i den nye lækre springhal i Søndersø, som har 2 hæve-sænke grave, 2 stortrampoliner og pomfritgrav. Hertil kommer en spejlsal til rytmeholdet.

Du skal være klar på at deltage i 5-6 opvisninger.

Vi afholder fortræninger d. 2 og 9 september

HUSK! Tilmeld dig på www.farum-gymnastikforening under EVENT  til DGI Aspirant 17 fortræning.

Sidst men ikke mindst kan holdet beslutte sig for at tage en udlandstur i sommeren 2019

Kontingentet indeholder opvisningstøj og holdbluse.

Kontingentet indeholder ikke en eventuel udlandstur. Desuden vil der være en kontingent del for træninger fra midt maj til slut juni, såfremt holder vælger at rejse.

Hold 33 - DGI Aspirant 17+ - Hel sæson (september til maj) - 4.100 kr.

Instruktører

- Spring: Kasper Voss Hansen