Medlemsbetingelser

Privatlivspotitik

Som følge af den nye EU-lovgivning har vi opdateret vores privatlivspolitik. Den er gjort overskuelig for dig og imødekommer de nye juridiske krav i forbindelse med EU's persondataforordning (GDPR).

Opdateringerne handler bl.a. om:

• Hvornår og hvordan vi anvender dine personoplysninger
  • Dine rettigheder og kontrol over egne personoplysninger
Du kan læse hele privatlivspolitiken her.

Handelsvilkår for online tilmelding

Når du tilmelder dig et hold hos Farum Gymnastikforening, er nedenstående generelle betingelser gældende for tilmeldingen. Det er vigtigt, at du læser betingelserne igennem, inden du tilmelder dig. Har du spørgsmål i forbindelse med vores generelle betingelser, er du velkommen til at sende os en mail på admin@fgf.dk. Alle aftaler og kontrakter mellem Farum Gymnastikforening og dig indgås på dansk.

Tilmelding

Hos Farum Gymnastikforening kan du tilmelde dig online 24 timer i døgnet alle ugens dage. Fortryder du tilmeldingen efter 1. undervisningsgang efter din tilmelding - og giver besked inden 2. undervisningsgang, refunderes kontingentet med fradrag af et adm.gebyr. I modsat fald er tilmelding gældende for hele sæsonen - også hvis du går på et hold med ratebetaling.

Priser

Alle priser hos Farum Gymnastikforening er opgivet i danske kroner. Da vi er en forening, tillægges prisen ikke moms.

Betaling

Hos Farum Gymnastikforening kan du betale online med dankort og andre forskellige betalingskort. Har du ikke et betalingskort - eller et kort som vores system vil godkende - skal du skrive til os på ovennævnte mailadresse.

Fortrydelsesret

Hos Farum Gymnastikforening giver vi dig 14 dages fortrydelsesret på din tilmelding - se dog ovenfor. Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt tilmeldingen foretages. Fortrydelsesretten bortfalder, hvis du møder op og gennemfører den første gymnastiktime og IKKE giver besked inden anden undevisningsgang. (se dog under "tilmelding"). Fortrydelsesretten kan udnyttes ved at sende os en mail.
Er du tilmeldt et hold med ratebetaling, vil samtlige rater være forfaldne, hvis man melder sig ud efter første undervisningsgang.
Skriv til os på admin@fgf.dk for at benytte fortrydelsesretten.

Ved tilmelding til event, er tilmelding bindende, og skal afmeldes senest 8 dage før eventets start. dette gøres via mail til admin@fgf.dk

Personoplysninger

I forbindelse med din tilmelding, beder vi dig indtaste bl.a. navn, adresse, mobiltelefonnummer og mailadresse. Disse oplysninger gemmes fremover i vores medlemsdatabase (ikke krypteret). Oplysningerne gemmes i 5 år, idet bogføringsloven stiller krav om opbevaring af regnskabsmateriale i 5 år. Oplysningerne sendes ikke krypteret til vores kundedatabase. (Kreditkortoplysninger sendes dog altid krypteret)

Dine kundeoplysninger bliver ikke videregivet til tredjemand eller anvendt til markedsføring du ikke har bedt om.

Når du anvender kreditkort som betaling, bliver alle dine indtastede kreditkortdata krypteret, når de videresendes til PBS - dette betyder, at ingen kan "opsnappe" disse kreditkortdata. Ligeledes har Farum Gymnastikforening ikke adgang til at læse dine indtastede kreditkortdata. Ud over dette krypteres personoplysninger ikke.

Som registreret i vores kundedatabase har du altid mulighed for indsigt, ligesom du også kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til lov om persondataloven.

Ansvarlig for foreningens persondatapolitik er foreningens bestyrelse.

Foto, video og lignende

Ved tilmelding på hold i Farum Gymnastikforening skal du tilkendegive om du ønsker at samtykke til brug af billeder. Læs mere om de forskellige former for samtykke foreningen har

Bekræftelse

Når du har afsluttet din tilmelding online, modtager du automatisk en bekræftelse på mail. Ønsker du en kopi af din bekræftelse, kan denne rekvireres ved at kontakte os.

Foreningsoplysninger

Farum Gymnastikforening