VI OPSTARTER NYE HOLD i uge 4!

DGI SMART TRAINING - Sjov fitness for hjernen med certificeret instruktør, Trine Stengade fra Farum Gymnastikforening.

Gi` din hukommelse og din koncentrationsevne et boost i fællesskab med andre. (Hvad er DGI SMART Training, se med her)

Vi opstarter nye hold tirsdag d. 22. januar og fredag d. 25. januar 2019. Prisen er 625 kr. for 15 undervisningsgange. Undervisningen finder sted i Farum Kulturhus, Motionssalen.

Hold:

Tirsdag kl. 09.00 - 09.50 (Hold 75a) Tilmelding                                                                                                                                           Tirsdag kl. 11.00 - 11.50 (Hold 77a) Tilmelding                                                                                                                                            Fredag  kl. 09.00 - 09.50 (Hold 86a) Tilmelding                                                                                                                                            Fredag  kl. 10.00 - 10.50 (Hold 87a) Tilmelding

For yderligere information kontakt: Farum Gymnastikforening, admin@fgf.dk //60589800