Yoga

I sæson 2023/2024 tilbyder vi

Yoga – For alle (Onsdag)

Vinyasa Yoga – Fortsætter (Onsdag)

Aldersgruppe

+18 år

Det siger instruktøren om holdet

Yoga - For alle

På dette hold starter vi med enkle yogaøvelser i et stille tempo. Du kan være med hvis du aldrig harprøvet yoga og/ eller hvis du har lyst til fordybelse i stillingerne.

Du guides ind i stillinger der styrker din balance, stabilitet og øger bevidstheden på krop og åndedræt.

Vi arbejder både liggende, siddende og stående, men øvelser og stillinger kan tillpasses den enkelte så alle kan være med og alle kan få noget ud af at deltage.

Underviser: Jette Lautrup Hjulmand

Vinyasa Yoga - Fortsætter

For dig der har erfaring med yoga og er klar på mere dynamisk praksis

Få fornyet energi – gennem en styrkende yoga praksis, der skaber flow, sammenhæng og nærvær i kroppen.

Vinyasa Yoga er en flowpræget, dynamisk yogapraksis, som vækker energien i kroppen. Igennem yogatimen styrker vi de dybereliggende muskler og bevæger vores bindevæv, så kroppen styrkes og blødgøres og du efterlades med en ro i krop og sind og en fornemmelse af sammenhæng i kroppen. Vejrtrækningen er en del af yogaen, den skaber energi og flow til vores bevægelser og forbindelse til vores nervesystem.

Niveau: letøvet – øvet

Underviser: Anne Kristine har en 500 timers Vinyasa yoga uddannelse bag sig og er en erfaren danse og Yoga underviser.

Hold i dag

Sponsorer