Rope Skipping Begynder:

Dette hold er for dig, der ikke har prøvet kræfter med sjipning før. Vi starter helt fra bunden af med at lære, hvordan man hopper almindeligt i et sjippetov og arbejder derefter videre med en masse seje tricks. Derudover lærer vi, hvordan man hopper to-i-et tov, Double Dutch, i et meget langt tov og meget mere. Så hvis du har lyst til at prøve kræfter med sjipning og have det rigtig sjovt samtidig, så er dette holdet for dig!

Aldersgruppen er omkring 7-16 år, men er ikke fast.

Rope Skipping Øvede:

Dette hold er for dig, der har gået til sjipning før og ønsker noget mere udfordring. Du skal kunne diverse basisting, som at hoppe almindeligt i både Single Rope og Double Dutch og kunne lave et par tricks deri.  Du skal derudover også være klar til at arbejde lidt mere seriøst med sjipningen, da sværhedsgraden stiger i takt med, at det er et øvet hold. Så hvis du har mod og lyst til at udfordre dine sjippetekniske evner og derudover have det rigtig sjov både med de andre på holdet og med sjipning, er dette hold lige noget for dig!

Aldersgruppen er omkring 8-16 år, men er ikke fast.

Rope Skipping Konkurrence:

Konkurrenceholdet er som udgangspunkt et udtagningshold, hvilket vil sige, at du skal i kontakt med holdets træner, Emilie Lykke, ved ønske om tilmelding til dette hold.

Det er hold for øvede sjippere, der ønsker at prøve kræfter med sjipning som konkurrencesport. Vi træner 2 gange om ugen, og træner meget seriøst og målrettet med sjipning. Vi har en fantastisk holdånd, hvilket man tydeligt kan mærke. I kontingentet er inkluderet et tov.

Så hvis du har lysten og evnerne til at prøve sjipning som konkurrencesport af, så tag og skriv til Emilie (42248512 eller eclykke@gmail.com), så skal hun nok guide dig i den rigtige retning.

Hold i dag

Sponsorer