DGI Nordsjælland Aspirant 17+ er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 17 år i sæsonen 2018-2019. Det er et mix-hold bestående af et springhold og et rytmehold, som naturligvis også skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe et fedt opvisningsshow. Holdet er et samarbejde mellem DGI Nordsjælland og Farum Gymnastikforening og vil repræsenter DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

Hver træning vil være seriøs og fokuseret, med stor vægt på gymnastik kvalitet, bevægelsesglæde, sammenhold og store smil. Alt dette imens vi sammen udvikler et fedt opvisningsprogram!

(061) DGI Landsdelshold 17+
Søndag 18:00-20:00 Søndersøhallen, Springhallen
Instruktør: Camilla Dueholm / Frederik Bülow / Freja Willads Haack / Kasper Foss Hansen /
Afkrydser: Camilla Dueholm / Frederik Bülow / Freja Willads Haack /
02.09.2018
09.06.2019
Opr. Rate / Rabat
525 kr. / 55%
Kort beskrivelse
DGI Aspirant 17+ er et udtaget hold, hvor du skal have deltaget i fortræninger 2. og 9. sep. Tilmeld dig til fortræningerne her: https://www.farum-gymnastikforening.dk/cms/eventoverview.aspx. Dette hold er for dig, der ønsker at gå hele sæsonen (fra september 2018 til juni 2019) og komme med til alle de fede opvisninger :-) Holdtøj er inkluderet i prisen. Kontingentet indeholder holdtøj, men ikke deltagerpris/transport til Aspirantstævnet (typisk omkring 1100 kr.) og evt. udlandstur.
Ratepris 55% rabat fratrukket.
Total 55% rabat fratrukket.
236 kr.
1890 kr.