Team Octavia er et Grand Prix/AGG konkurrence hold, bestående af piger fra årgang 2004-2002. Holdet blev etableret sommer 2015 og har siden deltaget til alle Grand Prix og Æstetiske konkurrencer samt internationale AGG konkurrencer, heriblandt et europamesterskab og et verdensmesterskab.

Holdet har 4 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografier (fri & redskab:tøndebånd), som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med.

Holdet har i sæson 2017/18 placeret sig blandt Danmark top 3 i både AGG Junior og Grand Prix Senior. Holdet vil i år blive i juniorrækken og håber, at kunne stille op i Grand Prix Junior med både en fri og en redskabsserie.

Motto: Vi kæmper til vi kan!

00 Søndersø Spejlsal

Der er faste ekstra omkostninger for nye gymnaster på 800 kr. for træningsdragt + dragtleje (alle gymnaster) på 50-150kr pr. konkur

(039) Grand Prix - Junior 14-16 år -
Mandag 18:30-21:30 Søndersøhallen, Spejlsalen Onsdag 19:00-20:30 Bybækskolen, Bybæksalen Torsdag 19:00-21:30 Farum Arena, hal 4 Søndag 14:00-17:00 Søndersøhallen, Spejlsalen
Instruktør: Caroline Pichat / Mathilde Pichat /
Afkrydser: Caroline Pichat /
13.08.2018
19.06.2019
Opr. Pris / Rabat
9000 kr. / 55%
Kort beskrivelse
Junior 14-16år: Team Octavia Der er faste ekstra omkostninger for nye gymnaster på 800 kr. for træningsdragt + dragtleje (alle gymnaster)
Pris 55% rabat fratrukket.
4050 kr.
Udsolgt