Team Maliva er et grandprix hold for piger i alderen 12-14 år. I den nye konkurrencesæson stiller de op i pigerækken (12-14 år) og skal hermed konkurrerer med 2 serier, en fri- og en redskabsserie.

På Team Maliva øver vi os blandt andet i split, spagat, spring, balancer, rytmiske sekvenser, som alt sammen er med til at danne rammen i vores serier.

Team Maliva består af både erfarne og nyere gymnaster, og der er altid plads til piger, som gerne vil være seriøse omkring deres gymnastik og som er villige til at træne dedikeret, samtidig med at der lægges stor vægt på, at have det sjovt til træning og at have et godt sammenhold blandt pigerne på holdet.

(F38) GrandPrix pige 12-14 år- Team
Mandag 16:30-19:00 Solvangsskolen, Gymnastiksalen Onsdag 16:00-18:30 Bybækskolen, Bybæksalen Søndag 14:15-16:45 Farum Arena, hal 4
Instruktør: Nikita Helweg Jensen /
Hjælpeinstruktør: Amalie Esberg /
Afkrydser: Amalie Esberg / Nikita Helweg Jensen /
01.05.2019
19.06.2019
Opr. Pris / Rabat
600 kr. /
Kort beskrivelse
600 kr.

(038) GrandPrix pige 12-14 år- Team
Mandag 16:30-19:00 Solvangsskolen, Gymnastiksalen Onsdag 16:15-18:45 Bybækskolen, Bybæksalen Søndag 14:15-16:45 Farum Arena, hal 4
Instruktør: Freja Willads Haack /
Hjælpeinstruktør: Amalie Esberg /
Afkrydser: Amalie Esberg / Freja Willads Haack /
29.08.2018
19.06.2019
Opr. Rate / Rabat
845 kr. / 55%
Kort beskrivelse
Hvis man tilmelder sig Team Maliva, kan forvente at blive en del af et meget stærkt fællesskab. Vi lægger meget vægt på at pigerne har det godt med hinanden og hygger sig til træning. Med det sagt er Team Maliva et konkurrencehold, hvilket betyder at vi også lægger meget vægt på træningsaspektet og vores mål er at pigerne konstant udvikler deres gymnastiske evner. Træningerne består af en god opvarmning/grundtræning i form af kondi, styrke og smidighed. Derudover består en del af træningen også af serietræning, hvor man øver de 2 serier man bruger til konkurrencerne. Team Maliva er et grand prix konkurrencehold, bestående af piger i årgangen 2005-2007. Team Maliva kommer til at træne fast 3 gange om ugen. Til træning vil der være fokus på smidighed, styrke, grundtræning og 2 konkurrenceserier ( en fri og 1 redskab) .
Ratepris 55% rabat fratrukket.
Total 55% rabat fratrukket.
380 kr.
3042 kr.