Aspirantholdet er for piger der er glade for at lave gymnastik og gerne vil noget mere end blot træning 1 gang om ugen. Her kan både være nye piger, men også piger, der er blevet henvist hertil fra breddeholdene. Pigerne skal besidde lysten og modet til at lære nye ting samt udholdenhed og gode koordinationsevner.

Træningen vil primært bestå af grundtræning i de basale redskaber, så de er klar, når de skal fortsætte i gymnastikkens verden. De vil også blive introduceret for de redskaber, der bruges indenfor KIG (bom, barre, hest, gulv). Når trænerne vurdere det vil det også være muligt at deltage i konkurrencer. Dette hold kræver, at der bliver investeret i vores KIG hold dragt.

Træningen foregår mandag og onsdag i Farum Arena hal 4 fra kl. 16.00-18.00.

Du kan læse meget mere om Kvindelig Idrætsgymnastik her.
Kontakt Lisbeth Blom for at høre mere om KIG: 21 36 51 00

(F57) Idrætsgymnastik - Aspiranthold
Mandag 16:00-17:30 Farum Arena, hal 4 Onsdag 16:00-18:00 Farum Arena, hal 4
Instruktør: Aleksandr Petriuk / Dorthe Gaarsdal / Marta Mistewicz /
Afkrydser: Aleksandr Petriuk / Dorthe Gaarsdal /
01.04.2019
17.06.2019
Opr. Pris / Rabat
650 kr. /
Kort beskrivelse
Idrætsgymnastikhold aspirant er et hold for piger i alderen 7-13 år, som kan lide at få udfordringer. Det er sjovt, men med en god blanding af seriøs grundtræning fra idrætsgymnastikken. Med focus på at gøre kroppen stræk og parat til de fysiske udfordringer. Derudover får pigerne trænet både balance, smidighed, reaktionsevne, koordination, styrke og kondition. Idrætsgymnastik er en idræt der indeholder store udfordringer og som giver kroppen en meget alsidig træning. Alle kroppens muskler trænes. Men vores udgangspunkt er at det skal være sjovt at blive stærkere.
650 kr.