Kunne du tænke dig at prøve at dyrke OL-gymnastik, så er dette hold lige noget for dig. OL gymnastik har du måske set, når du har set gymnastik i TV.

Vi skal lære at lave opvarmning og oparbejde kropskontrol og motoriske færdigheder. Vi skal laver massevis af håndstand, vejrmøller, araber og flik samt begyndende spring fra trampolin. Vi skal også øve os i at opnå fortrolighed med redskaber som bom, barre, gulv, hest.

(F56) Idrætsgymnastik drenge 7-12 år
Mandag 17:15-18:15 Farum Arena, hal 4
Instruktør: Aleksandr Petriuk / Jesper Raaberg /
Afkrydser: Aleksandr Petriuk / Jesper Raaberg /
01.04.2019
17.06.2019
Opr. Pris / Rabat
400 kr. /
Kort beskrivelse
Spring og idrætsgymnastikhold for drenge i alderen 7-15 år som kan lide at få træning med fart og udfordringer. Det er sjovt, men med en god blanding af seriøs grundtræning fra idrætsgymnastikken. Med fokus på at gøre kroppen bygget op og parat til de fysiske udfordringer. Drengene får trænet både balance, smidighed, reaktionsevne, koordination, styrke og kondition. Gymnastikken indeholder store udfordringer som giver kroppen en meget alsidig træning. Alle kroppens muskler trænes. Men vores udgangspunkt er at det skal være sjovt at blive stærkere, dygtigere, hurtigere og mere smidig.
400 kr.

(056) Idrætsgymnastik drenge 7-12 år
Mandag 18:10-19:00 Farum Arena, hal 4
Instruktør: Aleksandr Petriuk / Jesper Raaberg /
Afkrydser: Aleksandr Petriuk / Jesper Raaberg /
03.09.2018
01.04.2019
Opr. Pris / Rabat
1325 kr. / 55%
Kort beskrivelse
På opfordring åbner vi et Spring og idrætsgymnastikhold for drenge I alderen 7-12 år som kan lide at få træning med fart og udfordringer. Det er sjovt, men med en god blanding af seriøs grundtræning fra idrætsgymnastikken. Med fokus på at gøre kroppen bygget op og parat til de fysiske udfordringer. Drengene får trænet både balance, smidighed, reaktionsevne, koordination, styrke og kondition. Gymnastikken indeholder store udfordringer som giver kroppen en meget alsidig træning. Alle kroppens muskler trænes. Men vores udgangspunkt er at det skal være sjovt at blive stærkere, dygtigere, hurtigere og mere smidig. Der er inkluderet en t-shirt i kontingentet.
Pris 55% rabat fratrukket.
596 kr.
Udsolgt