Bevæg dig glad!

Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker ledene og får kroppen til at føles lettere. Dvs. du lærer at bruge dine muskler på de rigtige steder. Afspænding indgår hver gang som en naturlig del/afslutning af programmet. Vi slutter altid af med lidt socialt samvær.

(76a) Motionsgymnastik
Tirsdag 10:00-10:50 Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Trine Stengade /
Afkrydser: Trine Stengade /
30.12.2018
07.05.2019
Opr. Pris / Rabat
575 kr. /
Kort beskrivelse
Senior – Hold dig i gang! Holdet er for 60+ årige mænd og kvinder, som er vant til at være aktive, og som har fysik, energi og vilje til at få trænet kondition, styrke i de store muskelgrupper, balance, mave- og ryg og til at opnå en smidig og vedvarende bevægelighed. Alt sammen i selskab med humørfyldte seniorer og glad musik. Vi arbejder med forskellige redskaber som bl.a. små og store træningsbolde og elastikker. Holdet starter i uge 4, tirsdag d. 22. januar. Der vil være 15 undervisningsgange.
575 kr.

(084) Motionsgymnastik
Torsdag 12:30-13:45 Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Annie Steensen /
Afkrydser: Annie Steensen /
06.09.2018
11.04.2019
Opr. Pris / Rabat
950 kr. / 55%
Kort beskrivelse
MOTIONSGYMNASTIK er for damer. (Ønsker du at gå på et blandet hold (MK) skal du se på hold 80 MK Stærke og Seje). Bevæg dig glad! Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker leddene og får pulsen op. (Bemærk at træningen er aflyst d. 13. og 20. sept. 2018 - sæsonen er derfor forlænget med 2 ekstra træninger d. 4. og 11. april 2019).
Pris 55% rabat fratrukket.
428 kr.
Udsolgt