Team Ovia er et Grand Prix konkurrence hold for piger fra årgang 2011-2012.

Holdet blev etableret i sommer 2017 og deltager i 4 Grand Prix konkurrencer samt 1 AGG konkurrence.

Holdet har 2 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og en rytmisk serie, samt 1 weekendstræning om måneden. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med.

Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik!

Der er faste ekstra omkostninger for alle gymnaster på 800 kr. for træningsdragt + dragtleje på ca. 50-100kr. pr. konkurrence.

(036) Grand Prix mikro 6-8 år Team O
Mandag 16:00-18:00 Marie Kruse Skole, Drengesalen Onsdag 16:00-18:00 Farum Arena, hal 3
Hjælpeinstruktør: Mathilde Albæk Jessen / Nadia Østergaard Jørgensen / Sasha Rose Bruun /
Afkrydser: Mathilde Albæk Jessen / Sasha Rose Bruun /
19.08.2019
29.03.2020
Kort beskrivelse
Dette er Farum Gymnastikforenings helt nye Mikro Grand Prix hold! Holdet er åbent for både nye og erfarne gymnaster fra årgang 2013-2014, med glæde for bevægelse og dans. Holdet har 2 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og rytmik. Træningerne består af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Motto: Det skal være sjovt, men udfordrende at gå til konkurrence-gymnastik! Træningsdage: Mandag kl.16.00-18.00 Marie Kruse, Drengesal Onsdag kl.16.00-18.00 Farum Arena, Hal 3 Konkurrencer: Julestævne, Sjællandsmesterskaberne, Danmarksmesterskaber 1. runde, Danmarksmesterskaberne 2. runde, Forårsopvisning. Udtagelse: Ingen udtagelse Der er ekstra omkostninger for alle gymnaster på ca. 800 kr. for træningstøj samt dragtleje på 360-600 kr.
Ratepris
Engangsbeløb