Pigerække 12-14 år, årgang 2006-2008 // Team Enya

Holdets motto er: "Hvem kan, Enya kan".

Træningsdage:

Mandag kl.16.00-18.30 Solvang, Sal (Træningssted kan ændres)

Onsdag kl.18.30-21.00 Farum Arena, Hal 3

Torsdag kl.16.00-18.30 Spejlsalen

Søndag kl.11.30-14.30 Bybæk, Hal

Konkurrencer:

AGG udtagelseskonkurrence, Julestævne, Sjællandsmesterskaberne, Danmarksmesterskaber 1. runde, Danmarksmesterskaberne 2. runde, Denmark Open, Easter Cup, AGG Danmarksmesterskaberne, Forårsopvisning

Trænerteam:

Mathilde Pichat & Louise Torup

GrandPrix pige 12-14 år- Team - (037C)
Mandag Tid: 16:00 - 18:30
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Onsdag Tid: 18:30 - 21:00
Sted: Farum Arena, hal 3
Torsdag Tid: 16:00 - 18:30
Sted: Søndersøhallen, Spejlsalen
Søndag Tid: 11:00 - 14:30
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Mathilde Pichat /
Hjælpeinstruktør: Louise Walsøe Torup /
Afkrydser: Louise Walsøe Torup /
Team Enya er Farum Gymnastikforenings ny-oprykket pigerækkehold for piger fra årgang 2006-2008. Holdet er for erfarne gymnaster med glæde for AGG, glimmer og et stærkt fællesskab. Holdet har 4 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografier (fri & redskab:tov), som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet blev etableret i sommeren 2015 og har siden deltaget til alle Grand Prix og Æstetiske konkurrencer samt internationale AGG konkurrencer. Holdet var i sæson 2018/2019 været blandt den danske elite i Mini 10-12 år og blev bl.a. Danmarksmestre i Grand Prix 2019. Holdets motto er: "Hvem kan, Enya kan".
Periode: 12.08.2019 - 21.06.2020
Rater: 8
Rabat: 25%
Ratepris: 1195 kr. 896 kr.
Total: 7170 kr.