Nu kommer den ultimative dansetime for dig, der gerne vil danse, forbrænde og have det sjovt på samme tid..!
Hit Fit Dance er ikke bare en almindelig forbrændingstime. Vi har taget udgangspunkt i musikken og den dansestil som var fremme på det givne tidspunkt. Vi danser rock´n roll til 50-ernes rockede rytmer. Twist til 60-ernes Beatles. 70-ernes discotrin i bedste John Travolta stil. Pop og grandprix fest fra 80-erne, samt de mere moderne funk og showdance moves fra 00-erne og 10-erne. Alle de største hits er med, og det er svært ikke at skråle med på sangene, der brager ud af højttalerne..!
En Hit Fit Dance time er for alle aldre og alle niveauer, da der vil være musik og trin for enhver smag. Så glæd dig til en super svedig og lærerig dansetime, hvor både pulsen og humøret ryger helt i top..!!

HIT Fit Dance - (078)
Tirsdag Tid: 17:15 - 18:05
Sted: Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Helle Torp /
Afkrydser: Helle Torp /
Hit Fit Dance er for dig, der elsker at danse til fed musik. Alle kan følge med til koreografier med forskellige stilarter, der passer til musikken fra 1950erne til 2010erne. Man bliver bare SÅ glad - samtidig med at man forbrænder op mod 600 kcal.
Periode: 03.09.2019 - 31.03.2020
Pris: 1200 kr.