Bevæg dig glad!

Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker ledene og får kroppen til at føles lettere. Dvs. du lærer at bruge dine muskler på de rigtige steder. Afspænding indgår hver gang som en naturlig del/afslutning af programmet. Vi slutter altid af med lidt socialt samvær.

Motionsgymnastik - (076)
Tirsdag Tid: 10:00 - 10:50
Sted: Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Trine Stengade /
Afkrydser: Trine Stengade /
Senior – Hold kroppen i gang ( 15 træningsgange) Holdet er for 60+ årige mænd og kvinder, som er vant til at være aktive, og som har fysik, energi og vilje til at få trænet kondition, styrke i de store muskelgrupper, balance, mave- og ryg og til at opnå en smidig og vedvarende bevægelighed. Alt sammen i selskab med humørfyldte seniorer og glad musik. Vi arbejder med forskellige redskaber som bl.a. små og store træningsbolde og elastikker.
Periode: 03.09.2019 - 01.01.2020
Pris: 650 kr.

Motionsgymnastik - (084)
Torsdag Tid: 12:30 - 13:45
Sted: Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Annie Steensen /
Afkrydser: Annie Steensen /
MOTIONSGYMNASTIK er for damer. (Ønsker du at gå på et blandet hold (MK) skal du se på hold 80 MK Stærke og Seje). Bevæg dig glad! Motion og bevægelse øger dit velbefindende. Dette hold vil lave øvelser, der stimulerer kredsløb og vejrtrækning, styrker leddene og får pulsen op. .
Periode: 05.09.2019 - 26.03.2020
Pris: 950 kr.