Rope Skipping - Begynder og letøvet:

Dette hold er for dig, der ikke har prøvet kræfter med sjipning før. Vi starter helt fra bunden af med at lære, hvordan man hopper almindeligt i et sjippetov og arbejder derefter videre med en masse seje tricks. Derudover lærer vi, hvordan man hopper to-i-et tov, Double Dutch, i et meget langt tov og meget mere. Så hvis du har lyst til at prøve kræfter med sjipning og have det rigtig sjovt samtidig, så er dette holdet for dig!

Aldersgruppen er omkring 7-16 år, men er ikke fast.

Ropeskipping - (F15)
Onsdag Tid: 17:20 - 18:20
Sted: Marie Kruse Skole, Drengesalen
Instruktør: Freja Okholm /
Hjælpeinstruktør: Freja Okholm / Ida Elise Fedders /
Afkrydser: Freja Okholm / Ida Elise Fedders /
FORÅR 2020
Periode: 01.04.2020 - 27.05.2020
Pris: 300 kr.

Ropeskipping - (015)
Onsdag Tid: 17:20 - 18:20
Sted: Marie Kruse Skole, Drengesalen
Instruktør: Freja Okholm / Sofie Magnussen /
Hjælpeinstruktør: Freja Okholm / Ida Elise Fedders / Sofie Magnussen /
Afkrydser: Freja Okholm / Ida Elise Fedders / Sofie Magnussen /
Rope Skipping Begynder er for dig, der elsker at sjippe derhjemme eller i skolegården, og godt kunne tænke dig at prøve kræfter med sjipning som sport. Holdet er for både drenge og piger i alderen 6-14 år, og der er både plads til dem, der aldrig har prøvet sjipning før, men også dem, der har gået før. I løbet af sæsonen vil du lære seje tricks i dit eget tov, prøve kræfter med Double Dutch, hoppe to i et tov og meget meget mere. Udover at prøve forskellige Rope Skipping discipliner, vil vi også komme til at lege en masse sjove sjippe- lege. Én ting er sikkert der kommer sved på panden og massere grin på læberne. Hvis dette lyder som noget for dig, så skynd dig at tilmeld dig! Der følger et sjippetov med i prisen, som udleveres til første træning.
Periode: 04.09.2019 - 25.03.2020
Rabat: 55%