Spring og Redskabsgymnastik (Hed tidligere Idrætsgymnastik - OL mandags holdet)

Dette er holdet for friske piger i alderen 5-10 år, der både ønsker udfordringer inden for springgymnastikken, men også ønsker at prøve at svinge i en redskabsbarre og balancere på en bom.

Vi vil træne de grundlæggende motoriske øvelser, og vi vil træne spring som vejrmøller, kolbøtter og araber samt spring over hest.

Så har du lyst til at have det sjovt, men samtidig lære de grundlæggende øvelser inden for spring og rekskabsgymnastik er dette holdet for dig.

For de lidt øvede vil der være mulighed for at deltage ved konkurrence.

Er der nogen spørgsmål, må du endelig kontakte os.

Spring og Redskabsgymnastik - (054)
Mandag Tid: 16:00 - 16:50
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Aleksandr Petriuk / Marta Mistewicz /
Afkrydser: Aleksandr Petriuk / Olgha Gaarsdal /
Minihjælper: Olgha Gaarsdal /
Spring og redskab er et hold for piger I alderen 5-7år som kan lide at få udfordringer. Det er sjovt, men med en god blanding af seriøs grundtræning fra idrætsgymnastikken. Med focus på at gøre kroppen stræk og parat til de fysiske udfordringer. Derudover får pigerne trænet både balance, smidighed, reaktionsevne, koordination, styrke og kondition. Idrætsgymnastik er en idræt der indeholder store udfordringer og som giver kroppen en meget alsidig træning. Alle kroppens muskler trænes. Men vores udgangspunkt er at det skal være sjovt at blive stærkere. OBS! Der skal påregnes udgift til en dragt.
Periode: 02.09.2019 - 30.03.2020
Pris: 1275 kr.

Spring og Redskabsgymnastik - (055)
Mandag Tid: 17:00 - 17:50
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Aleksandr Petriuk / Dorthe Gaarsdal / Marta Mistewicz /
Afkrydser: Aleksandr Petriuk / Dorthe Gaarsdal /
Spring og redskab er et hold for piger I alderen 8-10 år som kan lide at få udfordringer. Det er sjovt, men med en god blanding af seriøs grundtræning fra idrætsgymnastikken. Med focus på at gøre kroppen stræk og parat til de fysiske udfordringer. Derudover får pigerne trænet både balance, smidighed, reaktionsevne, koordination, styrke og kondition. Idrætsgymnastik er en idræt der indeholder store udfordringer og som giver kroppen en meget alsidig træning. Alle kroppens muskler trænes. Men vores udgangspunkt er at det skal være sjovt at blive stærkere. OBS! Der skal påregnes udgift til en dragt.
Periode: 02.09.2019 - 30.03.2020
Pris: 1275 kr.