Fædre & Børn - Street style - (021V)
Lørdag Tid: 11:00 - 11:55
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Jesper Raaberg / Sofus Engholm-Hansen /
Afkrydser: Jesper Raaberg / Sofus Engholm-Hansen /
“Træning og leg for både børn og forældre, som er baseret på måden vi træner i parkourens verden, med inspiration fra traditionsrige lege og måske sågar en smule street dans (breakdance). Vi skal lærer at bevæge vores krop, skubbe vores grænser, arbejde sammen i både hårde og sjove situationer Så kom og træn med!” Her skal du som voksen tillmelde dig, hvis du har et barn på hold 021. Man kan tilmelde flere voksne pr. barn. Skriv gerne barnets navn i notefeltet ved tilmeldingen. Det koster 600 kr. for barnet på hold 021 og 175 kr. for den voksne på hold 21V. OBS holdet træner kun 2 gange om måneden, hveranden uge i alle lige uger. Detaljeret plan sendes inden sæsonstart. Mange hilsner Sofus og Jesper
Periode: 07.09.2019 - 28.03.2020
Pris: 175 kr.

Fædre & Børn - Street style - (021)
Lørdag Tid: 11:00 - 11:55
Sted: Farum Arena, hal 4
Instruktør: Jesper Raaberg / Sofus Engholm-Hansen /
Afkrydser: Jesper Raaberg / Sofus Engholm-Hansen /
“Træning og leg for både børn og forældre, som er baseret på måden vi træner i parkourens verden, med inspiration fra traditionsrige lege og måske sågar en smule street dans (breakdance). Vi skal lærer at bevæge vores krop, skubbe vores grænser, arbejde sammen i både hårde og sjove situationer Så kom og træn med! OBS! Man skal tilmelde sit barn til hold 021 og det forudsætter, at man tilmelder den voksne på hold 21V. Det koster 175 kr. pr. voksen, der tilmelder sig. Dvs. man kan tilmelde flere voksne til et barn. Obs. det er vigtigt at der oprettes en separat profil til voksentilmeldingen. OBS holdet træner kun 2 gange om måneden, hveranden uge i alle lige uger. Detaljeret plan sendes inden sæsonstart. Vi glæder os til at se jer:) Sofus og Jesper
Periode: 07.09.2019 - 28.03.2020
Pris: 600 kr.