Emilie Lykke
Beskrivelse

Emilie har været instruktør i rope-skipping i Farum Gymnastikforening siden 2014. Hun er træner, fordi hun brænder for at give sin glæde ved sin sport videre og se gymnasterne vokse i andre. Hun prioriterer forholdet mellem træner og udøver utrolig højt for at opnå den størst mulige tryghed i hallen og dermed også det sundeste træningsmiljø. Emilie har selv sjippet i 9 år, hvor mere end halvdelen af dem har været på konkurrenceplan. Hun konkurrerer både nationalt og internationalt og har bl.a. vundet en medalje ved EM.

Se hele beskrivelsen
Sif Fink Arnbjerg-Nielsen
Beskrivelse

Sif er 21 år gammel og underviser i Rope Skipping på konkurrenceniveau. Til daglig læser hun til civilingeniør indenfor Fysik og Nanoteknologi. Hun har konkurreret nationalt i Rope Skipping siden 2007 og internationalt siden 2010. Som aktiv udøver har hun sat danmarksrekorder og vundet mesterskaber både individuelt og med hold. Hun har undervist i 8 år og har tidligere haft både opvisnings – og konkurrencehold i rope skipping. Som træner går hun meget op i, at udøveren har en god teknisk base, før der arbejdes videre med sværere tricks.

Se hele beskrivelsen