Victor Mou
Beskrivelse
Victor har siden 2014 dyrket parkour, free running og trampolinspring i Farum. Han har dertil erfaring, som hjælpetræner fra parkour holdet i sæsonen 2016/17. I efteråret 2016 startede Han på Farum TeamGym Drenge 2 hold (spring-rytme), da han brænder for spring. I sæsonen 2017/18 fortsætter han på Farum TeamGym Junior hold. I sommeren 2017 skal han på hjælpetræner/instruktørkursus samt 4 dages TeamGym træningslejr på Sorø Akademi.
Josephine Madison Abildgaard
Andreas Lønborg
Rasmus Lønborg
Line Krog rose
Halfdan Gravgaard
Anne Krog Jensen
Beskrivelse

Anne har dyrket gymnastik i mange år - bl.a. springgymnastik og Grandprix. Anne har derudover bl.a. været på Ollerup Gymnastikhøjskole.

Anne er tidligere været springinstruktør i Allerød Gymnastikforening. Anne har tidligere været springinstruktør i Allerød Gymnastikforening og har sidste år været instruktør for TeamGym Micro.
Clara Enemærke
Beskrivelse

Clara har gået til gymnastik siden hun var 7 år og til TeamGym i Farum gymnastikforening siden hun var 10 år. Det er Claras første år som hjælpeinstruktør.