Andreas Juul Lønborg
Beskrivelse
Andreas startede i Farum gymnastikforening da han var 8 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til Teamgym. Andreas går nu til Teamgym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Andreas har gennem det sidste år være hjælpetræner på Teamgym Aspirant og det sidste halve år på Teamgym Micro.

Josephine Madison Abildgaard
Line Krog Rose
Maj-Britt Falkenberg Garbers
Beskrivelse

Hej mit navn er Maj-Britt!

Jeg har været tilknyttet til Farum Gymnastikforening siden 2019. Indenfor gymnastik har jeg både gået til dans, jazzballet og cheerleading. Som træner har jeg lige nu meget fokus på TeamGym.

Hvis jeg skulle sige 3 positive udsagn om mig selv såer jeg altid smilende og imødekommende derudover så vægter jeg træningen rigtig højt også står jeg altid klar til et ekstra kram når der er behov for det!

Rasmus Juul Lønborg
Beskrivelse
Rasmus startede i Farum gymnastikforening da han var 6 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til TeamGym. Rasmus går nu til TeamGym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Rasmus har gennem det sidste år være hjælpetræner på TeamGym Aspirant.