Henrik Asserhave
Beskrivelse
Henrik startede som idrætsgymnast som 8 årig i FGF og gik sideløbende på Frederiksborg Amts Juniorelitehold.
Har været på et hav af instruktørkurser samt underviser nye instruktører og hjælpeinstruktører til at blive dygtigere til at lære fra sig samt i korrekt modtageteknik og sikkerhed I springgymnastikken.
Begyndte som hjælpetræner i 1989 og har været træner siden 1992.
Har undervist konkurrencehold, springhold (begynder og øvede) samt børnehold

Kathrine Greby Schmidt
Beskrivelse

Kathrine har været instruktør i FGF igennem mange år og undervist både Spring/rytme og Mixspring. Hun er tidligere redskabsgymnast og har efterfølgende gået på diverse spring- og rytmehold. I sin undervisning lægger hun vægt på, at alle gymnaster opnår bevægelsesglæde og succesoplevelser - uanset niveau! Ved siden er gymnastikken er hun uddannet fysioterapeut og har en kandidatgrad i Idræt og sundhed.

Natalie Ritz Chapman
Beskrivelse
Natalie er en gymnastik-glad pige som har gået til gymnastik, siden hun var 5 år gammel. Herunder 5 år som idrætsgymnast med en afstikker til Gefion i København. Siden 2018 har Natalie gået på Teamgym konkurrencehold i FGF. Det er Natalies andet år som hjælpeinstruktør, og hun glæder sig til at give sin erfaring videre.

Bastian Sønder Hansen
Beskrivelse

Bastian er 15 år og går i 9. klasse på Hareskov skole. Bastian har tidligere dyrket Teamgym i Farum, og går i år på DGI junior i Farum Gymnastikforening. Bastian var hjælpetræner for Farums mixspring 8-10 år sidste sæson. Bastian er altid i godt humør og glæder sig til at springe og have det sjovt med jer!

Lauge Rønn
Beskrivelse
Jeg er 18 år gammel og har dyrket parkour i 3-4 år og undervist i det i 2 år og gør stadig begge dele. Jeg dyrker og underviser også i springgymnastik og har gjort begge dele i 2 år, og i år er jeg med på DGI Aspiranthold 17+.