João Tavares
Beskrivelse
Mit navn er João og jeg er TeamGym-instruktør. Jeg har dyrket gymnastik i mange år samt været en del af det portugisiske landshold i TeamGym hvor vi blandt andet deltog i de seneste to Europamesterskaber. Sport har altid været en del af mit liv. Jeg har en en bachelorgrad i sportsvidenskab og en kandidatgrad i Idræt. Jeg har gået på Gymnastikhøjskolen i Ollerup og dette er min første sæson i Farum gymnastikforening.

Jeg er meget begejstret for denne mulighed, og jeg glæder mig til at undervise i gymnastik, mens vi deler erfaringer på tværs af et godt instruktør-team, der har det sjovt!
Rasmus Juul Lønborg
Beskrivelse
Rasmus startede i Farum gymnastikforening da han var 6 år. Han startede med at gå til Parkour, og har de sidste 3 år gået til TeamGym. Rasmus går nu til TeamGym ca. 4 gange om ugen, og deltager til konkurrencer på både JuniorDrenge-holdet og på JuniorMix-holdet. Rasmus har gennem det sidste år være hjælpetræner på TeamGym Aspirant.
Signe Wirenfeldt Klausen
Beskrivelse
Jeg hedder Signe og er 18 år gammel. Jeg har lavet teamgym i Ølstykke i mange år. I 17/18 var jeg på gymnastikefterskolen Stevns. Jeg går nu på borupgaard gymnasium i 3.g. Jeg har tidligere trænet mini og micro piger i teamgym. Og skal i denne sæson være træner for aspirant mini piger og micro drenge.