Filippa Odgaard Lassen
Filippa Svane
João Tavares
Beskrivelse
Mit navn er João og jeg er TeamGym-instruktør. Jeg har dyrket gymnastik i mange år samt været en del af det portugisiske landshold i TeamGym hvor vi blandt andet deltog i de seneste to Europamesterskaber. Sport har altid været en del af mit liv. Jeg har en en bachelorgrad i sportsvidenskab og en kandidatgrad i Idræt. Jeg har gået på Gymnastikhøjskolen i Ollerup og dette er min første sæson i Farum gymnastikforening.

Jeg er meget begejstret for denne mulighed, og jeg glæder mig til at undervise i gymnastik, mens vi deler erfaringer på tværs af et godt instruktør-team, der har det sjovt!
Sara Elin
Silje Wederkinck Madsen

Hej mit navn er Silje!

Jeg har været tilknyttet til Farum Gymnastikforening siden 2010. Indenfor gymnastik har jeg både dyrket mixpspring, forældre/barn også dyrker jeg selv TeamGym og har gået til det i 7 år.

Hvis jeg skulle sige 3 positive udsagn om mig selv så er jeg engageret, social og så har jeg massere godt humør.