Ofte stillede spørgsmål (FAQ)

Sp. Overvejer meget at gå til det hold, er det muligt at starte med en prøvetime?
Sv. Vil tilbyder som sådan ikke prøvetimer, men man har ret til at fortryde efter første træningsgang. Hvis man er usikker på, om holdet er det rette foreslår vi at man tilmelder sig holdet, deltager i første time, og så evt benytte sig af fortrydelsesretten inden 2. træningsgang, så du får pengene retur minus 50 kr. i administrationsgebyr. Årsagen til, at vi kræver tilmelding skyldes behovet for at have kontaktdetaljer på alle tilmeldte i tilfælde af nødsituationer eller andet, samt at I sikrer en plads på holdet.
Kontakt os evt for mere info, se under betingelser, afsnit for online tilmelding.

Sp. Hej jeg har en pige på 8 år som nok gerne vil gå på Spring/rytme om tirsdagen fra 16-17.10 kan hun komme og være med første gang den 1 september og se om det er noget for hende?
Sv. Ja det er fint. I skal dog tilmelde hende for at være sikker på holdet ikke er fyldt, og så melde fra inden 2. undervisningsgang hvis det alligevel ikke er noget. Så får i pengene retur og pladsen går til en anden hvis der er venteliste.

Sp. Hvem skal jeg skrive til for at benytte mig af fortrydelsesretten?
Sv. Skriv til os på admin@fgf.dk

Sp. Hvordan tilmelder jeg mig?
Sv. Klik på Tilmeldning i hovedmenu, og læs mere.

Sp. Hvordan opretter jeg en Profil til deltageren?
Sv. Klik på Log Ind i hovedmenu ovenfor (hængelåsen på mobil platform). Klik derefter på "Opret Profil". Se evt. mere under Praktisk Info

Hold i dag

Sponsorer