AfterRep Fortræning
Tilmeldingsfrist er overskredet

AFTER REP DGI NORDSJÆLLAND 2023/2024

Holdet er for rutinerede rytmegymnaster i alderen 25+. Deltagelse på AfterRep-holdet kræver høj mødedisciplin til træninger, ekstratræninger og opvisninger. Holdet træner 2½ time om ugen. Påregn at møde 10-15 min før træningstid til Info og div. Det forventes, at gymnasterne deltager fra træningsstart til træningsslut.

Der forventes et højt niveau i gymnastiske færdigheder, rutine og træningsengagement. Indlæringstempo for nye sekvenser og seriesammensætninger forventes højt, hvilket kan stille krav til gymnasterne om selvtræning hjemme eller før træning. Det forventes, at gymnasterne møder forberedt til træning.

Vigtigst af alt, du skal være indstillet på at tage et fælles medansvar for holdet - både socialt og i særdeleshed gennem overholdelse af mødepligt til såvel den ugentlige træning, samt til de 6 ekstra træninger i sæsonens løb, samt naturligvis til de opvisninger, det er planlagt, at holdet skal deltage i. (Se datoliste nedenfor).

Instruktørerne har et ønske om fokus på grundtræning, derfor indeholder sæsonen flere træningstimer denne sæson. De 6 ekstra træninger er tiltænkt indlæring af nyt materiale således den ugentlige træning kan have mere fokus på grundtræning.

AfterRep holdet er for dig, som ønsker at få styrket egne individuelle gymnastiske færdigheder, og som kan se sig selv som en del af en holdpræstation og det fælles mål om et seværdigt opvisningsprogram.

Som gymnast på holdet kræver det desuden, at du er klar på at udfordre dine egne grænser både fysisk og i forhold til bevægelses udtryk. Vi kommer til at udfordre dig på din ”plejer”.

Derudover er AfterRep holdet et hyggeligt og socialt hold med pizzaaftener, julehygge, grin og god stemning ofte med 3. halvleg.

Der skal udover kontingentet påregnes ekstraudgifter til:

• Dragt/holdtrøje
  • Stævnegebyr (AfterRep stævne)
  • Håndredskab
  • Diverse transport til opvisninger

Instruktør: Jeanette Frost Ebstrup og Winnie Bomholt Tangaa

Efter de 2 fortræninger vil man få besked om man tilbydes en plads på holdet. Under fortræningerne vil der blive optaget små videoer som kun vil blive brugt af trænerne og eksterne udtager.

VIGTIGT man tilmelder sig EVENT inde på www.farum-gymnastikforening.dk, da det er herigennem der sendes besked ud. Fortræningerne koster 75 kr. for begge, som betales ved tilmelding.

Fortræninger:

Onsdag 16. august og onsdag 23. august kl. 20-22 (Farum Arena Hal 3)

Træningsdag/tid fra 30. Aug.: Onsdag kl. 19.30-22.00

Træningssted: Farum Arena – Hal 3, Stavnsholtvej 41, 3520 Farum

Holdet er et samarbejde mellem Farum Gymnastikforening og DGI Nordsjælland.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist