Instruktør
Beskrivelse
Aila har selv dyrket gymnastik i Farum Gymnastikforening siden hun var 3 år. Hun startede som hjælpetræner for 5 år siden og har de sidste 2 år været træner på de helt små børnehold. Hun har selv været glad for at gå til gymnastik som lille og glæder sig derfor til at give glæden ved gymnastikken videre til børnene.
Aleksandr Petriuk
Beskrivelse
Selv tidligere idrætsgymnast. Idrætstræner fra Ukraine. Aleksandr har international træner uddannelse fra 2015.
Anna Bertelsen
Beskrivelse

Anna er uddannet gymnasielærer med idræt som hovedfag og har i mange år arbejdet på forskellige gymnasier med idræt. I 2009 gennemgik jeg et intensivt Pilates kursus hos Natural Balance i Kbh. Er også uddannet til at udvise i forskellige slags gymnastik og motion for voksne, bl. Gotved og Afspænding.

Anne Krog Jensen
Beskrivelse

Anne har dyrket gymnastik i mange år - bl.a. springgymnastik og Grandprix. Anne har derudover bl.a. været på Ollerup Gymnastikhøjskole.

Anne er tidligere været springinstruktør i Allerød Gymnastikforening. Anne har tidligere været springinstruktør i Allerød Gymnastikforening og har sidste år været instruktør for TeamGym Micro.
Beskrivelse

Annesofie har gået til gymnastik i Farum gymnastikforening siden 2009. I 2013 startede hun til Teamgym. Hun er en positiv og ansvarsfuld pige der elsker gymnastik.

Annie Steensen
Beskrivelse
Uddannet i Helle Gotved gymnastik og har undervist i motions- og afspændingsgymnastik i mange år. Har hele sit liv dyrket bevægelse i form af gymnastik/jazzballet, dans/vandring/cykling og nu også stavgang. Bruger et af Helle Gotveds motto’s ”Der er ikke en muskel i kroppen der ikke kan (gen-)optrænes”.
Camilla Dueholm
Caroline Pichat
Beskrivelse

Caroline er tidligere erfaren AGG/grandprix Gymnast fra FGF og Greve klub. Har både været gymnast og træner i en del år, og træner Team Octavia og Team Ovia. Er meget engageret træner, som ønsker at føre hendes hold til tops og har stort ønske at om dele hendes glæde for AGG sporten med andre. Ved siden af træningen læser hun medicin på KU og er færdig om et år.

Caroline Buen Lindegren
Cecilia Gravgaard Sørensen
Beskrivelse
Cecilia Melberg er instruktør for TeamGym micro og går selv på DGIs Landsdelshold Aspirant 17+.
Beskrivelse
Cecilie er 14 år og har gået til gymnastik i 8 år - først Grand Prix og de sidste tre år til TeamGym. Dette er hendes første sæson som hjælpeinstruktør.

Celina Robinson
Beskrivelse
Celina har dyrket mange forskellige former for gymnastik og dans især redskabsgymnastik, teamgym og moderne dans. Til hverdag går hun på en idrætslinje på gymnasiet. Hun lægger vægt på god stemning og plads til sjov i træningen, samtidigt med at man udfordres.
Christian Abildgaard
Beskrivelse
Christian har været hjælpeinstruktør på micro, mini og tonser børneholdene i sæsonen 2015-2016. I foråret 2016 fortsatte Christian sæsonen med at være hjælpetræner på TeamGym (spring-rytmehold) for micropiger og mix-holdet.
For sæsonen 2016-17 skal Christian være træner på Mix-spring samt og fortsætter som hjælpetræner på TeamGym.

Claus Meinhardt
Beskrivelse
Cæcilie har været instruktør i foreningen siden sæsonstart september 2012. Hun. har været hjælpeinstruktør på rytmeboblerne, mix spring og Grand Prix. I sæsonen 16/17 var hun instruktør på Grand Prix holdet Team Maliva.

Dorthe Gaarsdal
Dorthe Østergaard
Beskrivelse
Hej, mit navn er Dorthe Østergaard.

Lidt om mig
Jeg har selv dyrket gymnastik, dans og badminton i lange perioder gennem livet, men især har en diskuprolaps i nakken gjort mig opmærksom på, hvor vigtigt det er både at komme godt i gang og holde ved lige, hvis man har haft en skade eller har smerter. Derfor fik jeg også interessen for rygtræning.

Via DGI Sundhedsidræt er jeg uddannet til at tage mig af ”udvidet” rygtræning. Derudover har jeg for år tilbage fået en almen instruktøruddannelse og har gennem årene deltaget i en del spotkurser. Jeg har tidligere undervist hold med store bolde og hold for overvægtige børn.
Den uddannelse jeg har ift. rygtræning er et 60 timers kursus hos DGI Sundhedsidræt. Et koncept, der er udarbejdet af erfarne fysiaterapeuter.
På coreholdet tager jeg også udgangspunkt i det jeg har lært der, men blander det med yderligere øvelser og lidt mere kondition. Denne trænings er også inspireret af de år, jeg selv har gået til flere former for gymnastik og fitness.
Emilie Lykke
Beskrivelse

Emilie har været instruktør i rope-skipping i Farum Gymnastikforening siden 2014. Hun er træner, fordi hun brænder for at give sin glæde ved sin sport videre og se gymnasterne vokse i andre. Hun prioriterer forholdet mellem træner og udøver utrolig højt for at opnå den størst mulige tryghed i hallen og dermed også det sundeste træningsmiljø. Emilie har selv sjippet i 9 år, hvor mere end halvdelen af dem har været på konkurrenceplan. Hun konkurrerer både nationalt og internationalt og har bl.a. vundet en medalje ved EM.

Frederik Bülow
Freja Leisgaard Thorsager
Beskrivelse
Freja er 16 år og meget glad for gymnastik. Hun har gået til dans og gymnastik siden hun var lille, og har i 2016/17 været på gymnastikefterskole i Sorø. Freja er glad for at undervise mindre børn, og hun glæder sig til at give børnene den bedst mulige træning.
Freja Willads Haack
Beskrivelse
Freja har dyrket gymnastik størstedelen af sit liv, ca. 16 år som konkurrencegymnast i Rytmisk Sportsgymnastik og Grand Prix/ Æstetisk. Freja har de seneste år trænet i Tåstrup Idrætsklub og vundet DM i Senior Grand Prix i 2014 og 2015 samt deltaget ved VM. I 2016 vandt hun DM med seniorgruppen i Rytmisk Sportsgymnastik og deltog ved de Nordiske Mesterskaber.
Freja studerer idræt på Københavns Universitet, og har tidligere været træner for børnehold, samt været ansvarlig for rytmedelen på TeamGym i Farum gennem flere år.
I år er Freja instruktør på vores nye 30+ opvisningshold, og glæder sig til arbejdet med en ny og anderledes målgruppe.

Gustav Vincent Gomes Ryom
Helle Nathan
Beskrivelse
Uddannet Pilatesinstruktør fra ProAcademy med en alsidig baggrund inden for krop og bevægelse. Blandt uddannelserne tæller lægeeksamineret fysiurgisk massør, instruktør i aerobic, stavgang, vandgymnastik, diplomkursus i senioridræt og TRX-instruktør. Har undervist i krop og bevægelse i mere end 20 år.
Helle Torp
Beskrivelse

Har altid lavet gymnastik og har en grundlæggende holdning om, at det skal være sjovt at bevæge sig og samtidig være effektivt. Helle underviser i step-aerobics, salsainspireret aerobics samt Effekt og bodytoning. Hun har undervist siden 2004 – er uddannet Aerobic-instruktør, instruktør i Effekt og Målrettet træning, har den grundlæggende Pilatesuddannelse og er certificeret Zumba instruktør.

Henrik Asserhave
Beskrivelse

Startede som idrætsgymnast som 8 årig i FGF og gik sideløbende på Frederiksborg Amts Juniorelitehold.
Har været på et hav af instruktørkurser samt selv undervist nye instruktører i korrekt modtageteknik og sikkerhed.
Begyndte som hjælpetræner i 1989 og har været træner siden 1992.
Har undervist konkurrencehold, springhold (begynder og øvede) samt børnehold.

Jesper Raaberg

Julie Søndergaard
Beskrivelse
Har selv gået til Grand Prix gymnastik i 10 år, og de 9 har været på konkurrenceholdet. Siden 2008 har Julie været instruktør på et af vores grandprixhold.
Julie Nørby Niclassen
Beskrivelse
Julie er lige begyndt som hjælpeinstruktør, men har selv gået til springgymnastik i flere år.
Kasper Foss Hansen
Katharina Balsløw
Beskrivelse
Katarina er 18 år gammel, og har dyrket gymnastik i 14 år. Hun har været hjælpetræner siden 2014 hvor hun har trænet piger i alderen 6-12 år. Hun har stort kendskab til alle discipliner og glæder sig til at videregive al sin viden om gymnastikken.
Kathrine Greby Schmidt
Beskrivelse
Har tidligere dyrket redskabsgymnastik i 9 år. Både på sit efterskoleår på Stevns og efterfølgende på Gymnastikhøjskole blev hun introduceret for: spring/rytme og powertumpling. Begyndte som instruktør i FGF i 2005, men holdt ½ års pause i foråret 2009, hvor hun var på idrætshøjskole. Kathrine er uddannet fysioterapeut og læser nu en kandidatgrad i Idræt og sundhed. I sin undervisning lægger hun vægt på, at gymnasterne øger deres kropsforståelse og udfordres på deres individuelle niveau, og at det skal være sjovt at gå til gymnastik.

Er certificeret i "Kvalitet i børnegymnastikken" 2013 via DGF.
Kirsten Klint Asserhave
Beskrivelse

Når Kirsten underviser forældre/barn hold, elsker hun at bruge fantasien og forvandle gymnastiksalen til verdener børnene kan leve sig ind. Hun  tager børn og forældre med på safari, rumrejse og sørøvertogt - alt sammen med krop, motorik og sanser i fokus.

Hun nyder at se den udvikling, der sker med børnene i løbet af en sæson. De smil og den stolthed hos børnene, når en lille eller stor udfordring overvindes eller en ny færdighed er lært.

Kirsten har undervist siden 1999 i bla. børnegymnastik, springgymnastik og forældre/barn gymnastik. Har tidligere selv dyrket spring- og rytmegymnastik.

Lisbeth Blom
Louise Fogh-Andersen
Beskrivelse
Louise har gået til gymnastik i FGF siden hun var 5 år. De sidste 8 år har hun gået til TeamGym, har været hjælpeinstruktør i flere år og forrige sæson været rytmeinstruktør for TeamGym mini 1 piger. Louise kommer i år tilbage efter et år på highschool i USA og glæder meget sig til igen at tage instruktørrollen.
Madeleine Harding-Smith
Malthe Poulsen
Marius Kure
Mathilde Pichat
Beskrivelse

Mathilde er tidligere Grand Prix Gymnast gennem 12 år og bruger nu denne erfaring som rytmisk instruktør. Mathilde har været hjælpetræner siden 2008 på børnehold i alderen 3-8 år og er siden 2012 instruktør for rytmehold i alderen 4-7år og Grand Prix Hold.
I år er Mathilde instruktør for grand prix mikro og grand prix junior.

Beskrivelse
Mette-Marie har selv været gymnast i mange år. Hun holder så meget af det, at hun vil lade det komme andre til gode. Det er Mette-Maries første år som hjælpeinstruktør.
Mia Andersen
Beskrivelse
Hold: Teamgym junior pige 2.
Jeg startede som træner i 2010 og er nu rytme træner på TeamGym. Jeg har selv dyrket gymnastik det meste af mit liv og var på Sorø gymnastik efterskole i året 13/14. Siden da, har jeg været TeamGym træner primært på rytmesiden.
Michelle Louise Blom
Beskrivelse

Michelle startede som minihjælper på tonserne og prinsesserne, derefter var hun hjælpetræner på henholdsvis mix spring og mini parkour/spring. I år 2014-2015 var Michelle ansvarlig rytmetræner på TeamGym junior pige holdet. Michelle fortsætter som ansvarlig rytmetræner på TeamGym junior pige holdet i år 2015-2016 og hun glæder sig helt vildt til at komme i gang med endnu en fed sæson.

Michelle har gået til gymnastik siden hun var 3 år og haft pauser hvor hun bl.a. har gået til ballet, svømning, stor trampolin og dans. Michelle startede selv på det første TeamGym hold i Farum som blev oprettet i år 2010 og har derefter gået til TeamGym indtil år 2015. Michelle var i 2013-2014 et år på Sorø Gymnastikefterskole hvor hun tog træner uddannelse 1 og var på TeamGym konkurrence hold. I dag går Michelle i gymnasiet og til dans i sin fritid.

Nanna Michelle Dalager
Beskrivelse
Nanna har gået til gymnastik i rigtig mange år. Først på kvindelig idrætsgymnastik og de sidste 5 år på TeamGym. Det er Nannas 2. sæson som hjælpeinstruktør, idet hun sidste år var hjælpetræner på mixspring og TeamGym Micro.
Nicholas Trier Lind
Beskrivelse

Nicholas uddannet idrætslærer, og underviser til dagligt på Lyngholmskolen i Farum.
Han har tidligere undervist i boksning og er også uddannet fitnessinstruktør og kystlivredder.

De senere år har han udfordret sin egen træning med et overstående mål:

”Det skal være sjovt og legende”.

Han har derfor et ønske om at udvikle sin egen praksis, hvor man møder børnene i øjenhøjde, og hvor børnene er præget af en høj indre motivation og ikke mindst glæde ved at dyrke gymnastik.

”Når børn er trygge og motiveret er det fantastisk at opleve deres udvikling”

Sarah Elisabeth Blom
Beskrivelse
Jeg startede som minihjælper i 2012 og har i nu 2 år været hjælpetræner på teamgym mikros første hold.
Jeg skal i år være instruktør og ansvarlig for rytme på teamgym minis første hold og kører holdet sammen med Sarah Bruun-Nielsen.
Jeg har selv gået til idrætsgymnastik og grand prix og skal i år til mit 5 år på teamgym.

Sarah Groot Shapel
Sif Fink Arnbjerg-Nielsen
Beskrivelse

Sif er 21 år gammel og underviser i Rope Skipping på konkurrenceniveau. Til daglig læser hun til civilingeniør indenfor Fysik og Nanoteknologi. Hun har konkurreret nationalt i Rope Skipping siden 2007 og internationalt siden 2010. Som aktiv udøver har hun sat danmarksrekorder og vundet mesterskaber både individuelt og med hold. Hun har undervist i 8 år og har tidligere haft både opvisnings – og konkurrencehold i rope skipping. Som træner går hun meget op i, at udøveren har en god teknisk base, før der arbejdes videre med sværere tricks.

Tobias Gram Dyhrman
Trine Stengade
Beskrivelse
Trine har mange års erfaring i undervisning inden for puls og styrke for alle aldre. Trine er uddannet seniorinstruktør, og tog i 2017 en uddannelse inden for hjernetræning for at kunne supplere undervisningen af seniorer. Men interessen for hjernetræning som særskilt hold har vakt Trines særlige interesse, og hun underviser nu også hold i hjernetræning. Undervisning hos Trine bliver aldrig kedeligt - altid stor variation men med øje for den enkelte og med smittende, smilende humør og god musik.
Hjælpeinstruktør
Amalie Esberg
Amalie Holst
Amalie Winge-petersen
Andreas Lønborg

Caroline Lyngberg

Emilie Boe-Hansen
Beskrivelse
Jeg er en frisk og glad pige som har gået til gymnastik siden jeg var 4 år, på forskellige børne, rytme og spring hold. De sidste 2 år har jeg gået til Teamgym med konkurrencer. Jeg elsker at udfordre mig selv, og nyder at træne og arbejde sammen med andre.
Esben Eg Fogh
Frederik Bach Madsen
Freja okholm
Gustav Vincent Gomes Ryom
Isabella Bloch Jensen
Line Krog rose
Louise Walsøe Torup
Magnus Kvistgaarden
Magnus Lindberg
Malou Prip Hansen
Malou Valentine Wilhelmsen
Beskrivelse
Malou har gået til gymnastik på mixhold i 1 år og derefter TeamGym.
Hun har været hjælpeinstruktør sidste år sæson. Hun er meget glad for børn da hun synes de giver stor positivitet og livsglæde.

Malthe Poulsen
Marius Kure
Mathilde Albæk Jessen
Nanna Michelle Dalager
Nikolaj Illum Meltz
Beskrivelse

Mit navn er Nikolaj Illum Meltz og er 16 år gammel. Jeg har været på TeamGym og været hjælpeinstruktør i Farum Gymnastikforening. Jeg bor i Kr. Værløse og er lige kommet hjem efter et år på Vejstrup Efterskole, hvor jeg trænede TeamGym en stor del af tiden. Det meste af min fritid bruger jeg på gymnastikken.

Rose Marie Rasmussen
Beskrivelse
 Rose Marie har dyrket gymnastik i 6 år, og startede i 2015 til TeamGym, hvor hun nu går på juniorholdet. Hun elsker selv at træne gymnastik, men også at træne andre.
Sasha Rose Bruun
Sofie Elin
Sofie Magnussen
Victor Mou
Beskrivelse
Victor har siden 2014 dyrket parkour, free running og trampolinspring i Farum. Han har dertil erfaring, som hjælpetræner fra parkour holdet i sæsonen 2016/17. I efteråret 2016 startede Han på Farum TeamGym Drenge 2 hold (spring-rytme), da han brænder for spring. I sæsonen 2017/18 fortsætter han på Farum TeamGym Junior hold. I sommeren 2017 skal han på hjælpetræner/instruktørkursus samt 4 dages TeamGym træningslejr på Sorø Akademi.
Xenia Wenøe

Dorthe Gaarsdal
Dorthe Østergaard
Beskrivelse
Hej, mit navn er Dorthe Østergaard.

Lidt om mig

Emilie Boe-Hansen
Emilie Lykke

Esben Eg Fogh
Frederik Bach Madsen
Frederik Bülow
Freja okholm
Freja Willads Haack

Helle Nathan
Helle Torp

Jesper Raaberg

Julie Søndergaard
Kirsten Klint Asserhave

Line Krog rose
Louise Fogh-Andersen
Madeleine Harding-Smith
Magnus Lindberg
Malou Prip Hansen
Malou Valentine Wilhelmsen
Beskrivelse
Malou har gået til gymnastik på mixhold i 1 år og derefter TeamGym.

Mathilde Albæk Jessen
Michelle Louise Blom

Olgha Gaarsdal
Beskrivelse
Olgha har gået til KIG og Grand Prix siden hun var helt lille. Denne sæson er hendes første som minihjælper. Hun kan godt lide at se andre lære og samtidig selv have det sjovt. Hun glæder sig til at hjælpe andre gymnaster til at kunne mestre noget, de har arbejdet hårdt på.
Sarah Elisabeth Blom

Sarah Groot Shapel