Job i FGF

Klik her for direkte ansøgning om job i sæson 2022/2023

Vi mangler ALTID nye og kompetente trænere, hjælpetrænere og minihjælpere, til at varetage både vores vores mange bredde- eller konkurrencehold. Kunne du tænke dig at blive en del af Farum Gymnastikforeningsfamilien, eller blot høre nærmere om mulighederne, så er du mere end velkommen til at skrive til os?

Vi lægger stor vægt på, at FGF er godt sted at være for dig som instruktør. Vi er hele tiden i udvikling og gør alt, hvad vi kan for at inddrage alle. Hvis du bliver instruktør hos os, bliver du en del af et stærkt fællesskab, hvor vi sætter en ære i at være anerkendende og motiverende i vores tilgang til hinanden. Du får en fast kontaktperson i bestyrelsen, som du kan spørge til råds og gå til, hvis du oplever problemer eller i øvrigt har spørgsmål.

Du vil få mulighed for at udvikle dig som instruktør gennem interne- eller eksterne kurser samt gennem inspirationsdage, som bl.a. Kick Off.

Hvis du tænker, at det er noget for dig, så besvar nedenstående punkter og sende dem til: admin@fgf.dk  og vi vil hurtigst muligt vende tilbage til dig.

• Navn
  • Alder
  • 5 linjer om dig som person.
  • erfaring
  • Hvilke hold ønsker du at træne?
  • Hvilke dage/tidspunkter har du mulighed for at træne?

TeamGym søger nye instruktører:

Har du lyst til at indga° i vores stærke team af dygtige og kreative instruktører? Sa° kunne et job i Farum Gymnastikforening ma°ske være noget for dig. Joa~o Tavares, som er chefinstruktør pa° TeamGym pa° 3. sæson, ønsker sig endnu flere dygtige kolleger

Læs hele jobopslaget ved at klikke her: Jobopslag

DGI ASPIRANThold søger dygtige instruktører:

Har du lyst til at give andre mulighed for at opleve glæden, fællesskabet og kick’et ved at lave et brag af en opvisning? ??
Så er det præcis dig, vi leder efter!
I samarbejde med DGI Nordsjælland, vil vi skabe et hold for ambitiøse og rutinerede gymnaster 17 år+, med fokus på fælleskabet og plads til masser af udvikling. Vi mangler blot en instruktør til at stå i spidsen.
Er du interesseret i at være med til at skabe et fantastisk ASPIRANThold i Nordsjælland, så læs hele jobopslaget her: Jobopslag DGI Aspirant

Sponsorer