Job i FGF

Aktuelle ledige job:

• Børnegymnastik torsdage 16.30-17.30 i Kulturhuset
  • Voksen/Barn x 2 lørdage 10.00-12.00 i Kulturhuset

Vi mangler ALTID nye og kompetente trænere, hjælpetrænere og minihjælpere, til at varetage både vores vores mange bredde eller konkurrencehold. Kunne du tænke dig at blive en del af Farum gymnastikforening familien, eller blot høre nærmere om mulighederne, så er du mere end velkommen til at skrive til os.

Vi lægger stor vægt på, at FGF er godt sted at være for dig som instruktør. Vi er hele tiden i udvikling og gør alt, hvad vi kan for at inddrage alle. Du kan glæde dig til at blive en del af et stærkt fællesskab, og du vil herigennem møde opbakning i dit arbejde som instruktør i FGF. Du får en fast kontaktperson i bestyrelsen, som du kan spørge til råds og gå til, hvis du oplever problemer eller i øvrigt har spørgsmål.
Du vil få mulighed for at udvikle dig som instruktør gennem interne eller eksterne kurser samt gennem inspirationsdage, som bl.a. Kick Off.
Hvis du vil sende en uopfordret ansøgning bedes du besvare nedenstående punkter og sende dem til: admin@fgf.dk  og vi vil hurtigst muligt besvare din ansøgning.

• Navn
  • Alder
  • 5 linjer om dig som person.
  • erfaring
  • Hvilke hold ønsker du at træne?
  • Hvilke dage/tidspunkter har du mulighed for at træne?