Igen i år har vi udtagelse i juni til Farum Gymnastikforenings TeamGymhold for den kommende sæson dvs. 2024-2025. Træningerne er dels en prøvetræning for gymnasten og en udtagelse, hvor instruktørerne vurderer både gymnastisk niveau og modenhed. Ved sidste træning giver man tilkende, om man ønsker at komme i betragtning.

Hvis man ikke har gået på et TeamGymhold i Farum Gymnastikforening, skal man tilmelde sig. For Minipige kan man selv vælge om det skal være slot 1 eller 2 for juniorpige tilmelder man sig slot 1. Det gør man via event på vores hjemmeside:
Events tilmelding til TeamGym udtagelse (OBS! man kan med fordel søge på udtagelse i toppen, da der er mange events).

Nuværende TeamGym gymnaster får særskilt mail og skal ikke tilmelde sig, hvis gymnasten har forhåndstilmeldt sig til 2024-25.

Jeg inkluderer her et overblik over udtagelsestidspunkterne. Ellers finder I al information i selve eventet.

Skærmbillede20240519kl.12.36.51.png

I er velkomne til at kontakte mig, hvis I har spørgsmål enten på formand@fgf.dk eller 21365100.

Lisbeth Blom

Hold i dag