Klubmodul henter siden
Venteliste til TeamGym Camp
Der er desværre ikke flere ledige pladser
TeamGym Camp (Spring-Rytme) 6-15 år

Campen er for dig som har lyst til at lave en masse spring- og rytmisk gymnastik. Der arbejdes både med banespring, trampet og rytme og der vil være udfordringer for alle uanset niveau. Er du øvet og har lyst til at lære nye spring, for eksempel flere skruer på din salto eller du ”brænder” for at lære at lave salto, står vi klar til at hjælpe dig videre.

Der vil være fokus på springteknik, mobilitet, koordination, rytmemomenter, indlæring af seriesekvenser, og derudover vil der være masser af bevægelsesglæde og fællesskab. Der vil være en niveaudeling i træningen og et stærkt underviserteam til at lede Campen. Har du lyst til at opleve tre forrygende TeamGym dage kan du tilmelde dig længere nede på siden.

Dato: 1. – 3. juli 2019. Undervisning alle dage fra 9.00 – 15.00. Vi afslutter Campen med en opvisning for søskende, familie og venner onsdag d. 3. juli, kl. 14.00.

Sted: Campen finder sted i springhallen, Søndersø Idrætscenter, Kirke Værløsevej 50, 3500 Værløse. Springhallen har 2 hæve-sænke springgrave, 2 stortrampoliner, 1pomfritgrav.

Tilmelding kan ske fra tirsdag d. 20. april 2019. Tilmeldingsfristen er d. 15. juni 2019
Pris: 650 kr. Prisen er inkl. en drikkedunk og mulepose med Farum Gymnastikforenings logo.

Bemærk, ved tilmelding efter d. 1. juni udleveres der IKKE drikkedunk og mulepose. Prisen vil være uændret.

Medbring: træningstøj, drikkedunk og madpakke.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os her: admin@fgf.dk// 60 58 98 00

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
27.06.2019