Klubmodul henter siden
(037C) GrandPrix - Pige 12-14 år - En
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Team Enya er Farum Gymnastikforenings ny-oprykket pigerækkehold for piger fra årgang 2006-2008. Holdet er for erfarne gymnaster med glæde for AGG, glimmer og et stærkt fællesskab. Holdet har 4 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets 2 koreografier (fri & redskab:tov), som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Holdet blev etableret i sommeren 2015 og har siden deltaget til alle Grand Prix og Æstetiske konkurrencer samt internationale AGG konkurrencer. Holdet var i sæson 2018/2019 været blandt den danske elite i Mini 10-12 år og blev bl.a. Danmarksmestre i Grand Prix 2019. Holdets motto er: "Hvem kan, Enya kan".
Du er ved at tilmelde
Mandag: 16:00-18:30 / Onsdag: 18:30-21:00 / Torsdag: 16:00-18:30 / Søndag: 11:00-14:30
12.08.2019
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 3 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 3 på venteliste til HOLD GrandPrix - Pige 12-14 år - En ( 037C ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 108 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.