Klubmodul henter siden
(024) Parkour
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
Holdet er for piger og drenge fra 10-15 år. Parkour handler grundlæggende om at bevæge sig fra punkt A til B på både den hurtigste og mest effektive måde. I praksis bliver det effektive krydret med legende bevægelser i form af hop, kravl, spring og løb, hvor kun kreativiteten og personligt udtryk sætter grænserne. På grund af parkours frie og ustrukturerede natur, vil fokus på holdende være præget af lysten til at bevæge sig, lege og at overkomme udfordringer i fællesskab, men med respekt for, at vi er der for at lære noget! Der vil være fokus på differentiering af udfordringerne på alle holdene, så selv nybegynderne og de mere garvede kan arbejde sammen, samtidig med at begge grupper bliver udfordret. Parkour er en fysisk disciplin som er meget individuel. Der vil derfor være forskel på hvor langt man kan hoppe, hvor mentalt robust man er, eller hvilke bevægelses kompetencer man har med sig i rygsækken. Kom og vær med – det bliver super fedt og vi står klar med et stærkt og rutineret instruktørteam. Kontingentet indeholder holdtøj. Melder man sig til efter 1. november, skal man påregne at blive opkrævet 200 kr. til holdtøj. Kontingent er tilsvarende reduceret.
Du er ved at tilmelde
Plads på venteliste
Du bliver nummer 2 af 3 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 3 på venteliste til HOLD Parkour ( 024 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 108 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.