Klubmodul henter siden
(094) TeamGym Aspirant drenge 9-15år
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.
TeamGym Aspirant drenge 9-15 år træner 2 gange om ugen. Holdet er for de drenge, der gerne vil træne lidt mere seriøst. Holdet er i denne sæson åbent, men det er en fordel, hvis man har gået til gymnastik før. Der skal påregnes udgift til opvisningstøj. Der er fokus på grundtræning, teknik, mobilitet og rytmisk gymnastik, hvor der arbejdes seriøst med alle elementer. Med trinvis progression vil drengene lære masser af springgymnastik og trinvis opleve at de bliver dygtigere. De vil samtidig blive introduceret til TeamGym konkurrencegymnastik, så de senere har mulighed for at stille op til vores drenge konkurrencehold, hvis de har lyst til det.
Du er ved at tilmelde
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 7 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 7 på venteliste til HOLD TeamGym Aspirant drenge 9-15år ( 094 ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 252 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 2 gange.

Pengene refunderes ikke.