Klubmodul henter siden
DGI Nordsjæl. Junior 14-17 år

DGI Nordsjælland Junior er et opvisningshold for dig, der som minimum fylder 14 år inden udgangen af juni 2022. Bliver du 18 år i slutningen af sæsonen, er du også meget velkommen. Du kommer til at være en del af et hold, hvor der er mulighed for at fokusere på det du bliver mest glad af at lave. Alle har mulighed for at springe, men du vælger fra starten af sæsonen, om du ønsker at have fokus på spring eller rytme.

TILMELDING TIL PRØVETRÆNINGER (du skal tilmeldes begge dage) - vent med tilmelding til selve holdet til efter prøvetræning.

Søndag den  29/8-2021 kl 17.30-20.00

Søndag den 5/9-2021 kl. 17.30-20.00

Læs den fulde information om holdet her

Springerne og rytmerne skal lave en eller flere fællesserier for sammen at skabe sammenhold og et fedt opvisningsshow. DGI Nordsjælland Junior er et landsdelshold, der repræsenterer Farum Gymnastikforening og DGI Nordsjælland til opvisninger og stævner landet over.

For at komme på DGI Nordsjællands juniorhold skal du være aktiv i en forening, hvilket betyder, at du enten går på et andet hold eller er instruktør/hjælpeinstruktør. Hvis du ikke kan opfylde dette, vil der også være mulighed for at være en del af Ungeudvalget i Farum Gymnastikforening.

Det er en fordel, at du har gymnastikerfaring. Men det er også vigtigt for os at skabe et stort hold. Du skal på den ene eller anden måde kunne bidrage til holdet (socialt, hygge, aktiv), hvilket er ligeså vigtigt som, at du har et højt gymnastisk niveau.

TIlmeld prøvetræning 29/8 og 5/9 via Events
12.09.2021
01.04.2022
Søndag 17:00-19:00 Søndersøhallen, Springhallen
Vælg venligst hvilken betalingsmåde du vil benytte
Forklaring af ratebetaling
Vælger du ratebetaling, betales der 7 rater i alt.

Ved tilmelding betales 1. rate a 500,00 kr.
Totalpris for hele sæsonen ved ratebetaling 3500,00 kr.
Raterne forfalder
01.09.2021 og 01.10.2021 og 01.11.2021 og 01.12.2021 og 01.01.2022 og 01.02.2022 .
Du modtager en email & sms, 10 dage før hver rate skal betales.