Klubmodul henter siden
037B
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Grand Prix mini 8-10 år: Team Pythia mini mono er foreningens 2. Års mini hold fra årgang 2013-2015 I år er holdets første år til konkurrencer med placeringer, det er spændende fordi de har set, at de store hold har fået det sidste år. Placeringerne er i denne aldersgruppe ikke holdets vigtigste fokus, det er sammenhold, gymnastisk udvikling og leg derimod. Holdet træner 3 gange om ugen. Den ene træning er en fællestræning med foreningens ældre hold: Team Ovia og Tweens

Træningerne består af sjov, fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed.

Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Det forventes at gymnasterne kan deltage til diverse konkurrencer og opvisninger. Det er noget af det, der giver det bedste sammenhold.

OBS. Der vil kommer ekstra betaling for klubtøj og dragtleje!

Du er ved at tilmelde
Mandag: 16:00-18:00 / Tirsdag: 17:00-19:00 / Torsdag: 16:00-17:30
10.08.2023
Plads på venteliste
Du bliver nummer 1 af 5 pladser
0,00 kr.

Regler for ventelisten
Du betaler 0,00 kr. for at være på ventelisten, der kan højst være 5 på venteliste til HOLD Grand Prix Mini ( 037B ) .

Bliver der en ledig plads sender vi en mail til nr. 1 på ventelisten om at pladsen er ledig, nr. 1 har så 36 timer til at tilmelde sig holdet, sker det ikke ryger der en mail afsted til nr. 2 på ventelisten osv.. efter 180 timer bliver pladsen åben for alle.

Din ventelisteplads forsvinder, hvis du takker nej til tilbudt plads 1 gange.

Pengene refunderes ikke.
Hold i dag