Grand Prix Pre Junior II

Dette hold er vores nye alternativ, for gymnaster som ikke bliver udtaget til Pre Junior I. Som vores Pre Junior I, er Pre Junior II Farum Gymnastikforenings 2. års pigerække/Pre Juniorhold for piger fra årgang 2006-2008. Holdet er for gymnaster med glæde for AGG, glimmer og et stærkt fællesskab. Holdet starter sæsonen med en udtagelse i uge 32, hvor gymnaster fra Team Enya, Team Maliva og nye gymnaster kan udtages. Bemærk tilmelding til udtagelse i juni ved tilmelding til ”holdet” Grand Prix Udtagelse 8-15 år.

Holdet har 3 obligatoriske træninger om ugen med fokus på smidighed, styrke, kondition og rytmiske serier. Træningerne vil bestå af hård fysisk aktivitet i form af grundtræning og tekniske elementer såsom balancer, spring, krop og smidighed. Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med.

Hver mandag har holdet 2 timers grundtræning (inkl. 4 træninger/ugen) med Pre Junior I og Jessica Honkanen, og herefter serietræning.

Træningstiderne er basseret på at holdet består af minimum 8 gymnaster. Træningstiderne og kontingent kan derfor variere, hvis holdet består af færre gymnaster.

Årgang 2006-2008

Læs mere om Grand Prix: Klik her