Rope Skipping Aspirant

Rope Skipping Aspirant er for dig, der har gået til sjipning før og godt kunne tænke dig at blive udfordret. Aspirantholdet er holdet inden og under konkurrenceholdet, hvilket vil sige, at vi begynder at træne mere seriøst og fokuseret med sporten. Derfor har dette hold også to træninger om ugen. Den ene time om ugen vil blive sammen med vores konkurrencehold. Træningen bliver mere selvstændig, og vi vil begynde at arbejde mere på teknikken og de lidt sværere tricks. Dette betyder også, at der vil komme lidt højere forventninger til f.eks. engagement og fremmøde til træning. Så hvis du er klar på at udfordre dig selv og træne mere seriøst, men stadig har lyst til at have det sjov med sjipningen, så skynd dig at tilmeld dig dette hold.

Det anbefales, at man hiver fat i træner Sofie Magnussen (sofiemagnussen05@gmail.com), hvis man har interesse for dette hold, da vi på den måde kan finde ud af sammen, om dette hold er det rigtige for dig, eller om et af vores andre hold passer bedre.