Grand Prix Mini

Grand Prix Mini er vores 2 hold for piger i alderen 8-10 år og 10-12 år. Træningen har fokus på smidighed, styrke, kropsbevidsthed og en rytmisk serie. Træningerne vil bestå af sjov fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, gulvspring, akrobatisk momenter og smidighed.

Grand Prix Mini - Team Vesta stiller i 8-10 år eller Mini mono

Grand Prix Mini - Team Pythia stiller i 10-12 år

Læs mere om Grand Prix: Klik her

OBS: det forventes at man ved sæson start køber vores foreningstøj pakke som består af top, tights og jakke. Prisen ligger mellem 800-850 kroner. Derudover ligger der også en betaling af dragleje som ligger på mellem 400-1000 kr. for sæsonen

Grand Prix Mini037A
Mandag Tid: 16:00 - 18:00
Tirsdag Tid: 17:00 - 19:00
Sted: Solvangsskolen, Gymnastiksalen
Instruktør: Danijela Turlikic /
Hjælpeinstruktør: Josephine Madison Abildgaard / Naya Lilli Hardsner Ravn /

Grand Prix Mikro: Team Vesta. Gymnaster fra årgang 2015-2017. Vores Mini 8-10 hold skal til deres første konkurrence i år, og skal kun deltage til Grand Prix Konkurrencer. I

Holdet træner 2 gange om ugen. Den ene træning er en fællestræning med foreningensmini mikro hold. Træningerne består af sjov, fysisk aktivitet i form af grundtræning igennem leg, og tekniske elementer såsom balancer, spring akrobatiske momenter og smidighed.

Derudover bruges træningen på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med.

Det er noget af det som giver bedst sammenhold!

OBS: der kommer ekstra betaling til dragtleje og foreningstøj

Holdnummer: 037A
Periode: 13.08.2023 - 19.06.2024
Pris: 4025 kr.
Tilmeld venteliste

Grand Prix Mini inkl. grundtræning037B
Mandag Tid: 16:00 - 18:00
Tirsdag Tid: 17:00 - 19:00
Sted: Solvangsskolen, Gymnastiksalen
Torsdag Tid: 16:00 - 17:30
Instruktør: Danijela Turlikic /
Hjælpeinstruktør: Josephine Madison Abildgaard / Naya Lilli Hardsner Ravn /

Grand Prix mini 8-10 år: Team Pythia mini mono er foreningens 2. Års mini hold fra årgang 2013-2015 I år er holdets første år til konkurrencer med placeringer, det er spændende fordi de har set, at de store hold har fået det sidste år. Placeringerne er i denne aldersgruppe ikke holdets vigtigste fokus, det er sammenhold, gymnastisk udvikling og leg derimod. Holdet træner 3 gange om ugen. Den ene træning er en fællestræning med foreningens ældre hold: Team Ovia og Tweens

Træningerne består af sjov, fysisk aktivitet i form af grundtræning gennem leg og tekniske elementer såsom balancer, spring, akrobatiske momenter og smidighed.

Derudover bruges træningerne på holdets koreografi, som de i løbet af sæsonen skal konkurrere med. Det forventes at gymnasterne kan deltage til diverse konkurrencer og opvisninger. Det er noget af det, der giver det bedste sammenhold.

OBS. Der vil kommer ekstra betaling for klubtøj og dragtleje!

Holdnummer: 037B
Periode: 10.08.2023 - 19.06.2024