Hold for særlig sensitive

Gymnastik for børn med særlige behov  4-10 år

Som noget helt nyt hos FGF, tilbyder vi nu et inkluderende tilbud for børn på tværs af udfordringer. Der tages hensyn til hvert enkelt barn og formålet er at få alle børn med i foreningslivet. Vores hold er småt og skal være et trygt ´rum` for barnet, så derfor er det naturligvis tilladt at have en voksen med, som hjælper barnet gennem timen.

Til træningen laver vi motorikbaner, sanselege, leger med bolde, laver let yoga/mindfulness og koordinationslege. Vores hovedfokus på at udvikle motoriske og sociale færdigheder gennem leg og bevægelse.

Hvis du er i tvivl om dette hold er noget for dit barn, så er du meget velkommen til at tage en snak med instruktør Kira på tlf: 22194224

Tirsdag Tid: 17:00 - 18:00
Sted: Kulturhuset, Motionssalen
Instruktør: Kira Trust /

Som noget helt nyt hos FGF, tilbyder vi nu et inkluderende tilbud for børn på tværs af udfordringer. Der tages hensyn til hvert enkel barn og formålet er at få alle børn med i foreningslivet. Vores hold er står og skal være et trygt "rum" for barnet, så derfor er det naturligvis tilladt at have en voksen med, som hjælper barnet gennem timen.

Til træningen laver vi motorikbaner, sanselege, leger med bolde, laver let yoga/mindfulness og koordinationslege. Vores hovedfokus er at udvikle motoriske og sociale færdigheder gennem leg og bevægelse.

Hvis du er i tvivl om dette hold er noget for dit barn, så er du meget velkommen til at tage en snak med holdets instruktør Kira på tlf: 22 19 42 24

Periode: 03.09.2024 - 06.05.2025
Rater: 2
Ratepris: 600 kr. ( Engangsbeløb 1100 kr.)