DGI Nordsjælland Aspirant 17+

Dette hold er i samarbejde med Værløse Gymnastikforening

DGI Aspirant spring og rytme 17+ (man skal være fyldt 18 år senest 31. marts 2024)

På holdet har fokus på fede fællesskaber og sociale arrangementer, hvor der også er plads til at udvikle sig og dygtiggøre sig. Det skal nemlig være en ren fornøjelse at gå på vores hold!

Vi vil sammensætte nogle udvalg på holdet, så man både lærer hinanden godt at kende, men også for at stable nogle fede arrangementer på benene. Vi drømmer om at holde julefrokost, mødes til noget strandhygge eller bare holde en fed fest. Foooor i ved jo gymnaster fester bedst Krav?

Der vil være nogle få krav som man skal opfylde til vores lille udtagelse, som vi vil komme ind på når vi alle er samlet. Men frygt ej, for har du gået til gymnastik/dans før, skal det formentlig nok gå. Tilsammen skaber vi den fedeste og sjoveste opvisning, som vi kan vise til forårsopvisningerne!

Vi drømmer også om at gå på gulvet til Stenbrostævnet, Aspirantstævnet, samt Farum og Værløse lokalopvisninger. Ønskes der flere stævner, snakker vi sammen om dette undervejs.

En ting er sikkert!! Vi har planlagt opvisningen og vi lover for det bliver niiiiice!

På rytmesiden forventer vi at du er klar til at performe og prøve en masse stilarter. Heri vil der blive undervist i nogle grundteknikker, som skal udvikle jeres rytmiske kompetencer. På springsiden forventer vi at du klar til at deltage aktivt i springtræningerne. Dertil forventer vi at du ønsker at dygtiggøre dig. Vi står klar til at hjælpe. I prisen er der inkluderet ”dragt” og lidt hygge.

Vi træner i Søndersøhallen i Værløse. I anlægget er der to stortrampoliner, 1 pomfritgrav, 1 dobbeltgrav, 1 normal grav, dansesal m. spejle, to airtracks, et hav af nyt teknik udstyr og minifitness.

NB: Der forventes ikke betydelige yderligere omkostninger ud over kontingentet!

NB: Der er ingen træning på skolernes lukke- og feriedage.

Tilmeld dig holdet via Værløse Gymnastikforening her: Tilmelding via Værløse